رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

مسوولان برای عملی کردن منشور حقوق شهروندی در جامعه تلاش کنند

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان باید برای عملی کردن منشور حقوق شهروندی در جامعه تلاش کنند.
کد خبر: ۳۴۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 24 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سیدقاسم جاسمی روز شنبه افزود: هماهنگی بین دستگاه ها و مردم برای اجرای موفقیت آمیز منشور حقوق شهروندی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این مهم باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.
وی اظهار کرد: در حقیقت در تمامی جوامع، رعایت قانون قابل تکریم بوده و برای نیل به موفقیت باید همواره هر یک از افراد جامعه در جایگاه خود، بر رعایت قانون و مقررات در تمامی زمینه ها پیشگام باشند.
وی بیان کرد: هم اکنون با ثبت منشور حقوق شهروندی، فرصت برای اجرا و احقاق حقوق شهروندان در سراسر کشور مهیا شده و از این رو همه مسوولان باید برای عملیاتی کردن این منشور در جامعه تلاش کنند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد که به منظور رضایتمندی ملت ایران که در جایگاه شهروندی خود از اهمیت بالایی برخوردارند، باید مدنظر داشته باشیم که همه نکته های قید شده در منشور، تنها در حد گفتمان نباشد و آن دسته از مواردی که جنبه شرعی و قانونی دارند، محقق شود.
جاسمی بیان کرد: بی شک با اجرای کامل منشور حقوق شهروندی، بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی رفع و یا کاهش چشمگیری خواهد یافت.
وی ادامه داد: ابعاد مختلف منشور حقوق شهروندی باید به صورت دقیق برای مردم معرفی و تبیین شود تا افراد جامعه به درک بالایی از آن دست یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار