مدیر کمیته امداد اردبیل:

اردبیلی‌ها 7 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: مردم مؤمن و ولایی اردبیل در یک سال اخیر بیش از هفت میلیارد ریال زکات پرداخت کردند تا این فریضه الهی تحقق پیدا کند.
کد خبر: ۳۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 14 May 2015

به گزارش فارس، جلیل قدیمی در جلسه شورای زکات در اردبیل اظهار کرد: در سال‌های اخیر و با عهده‌داری کمیته امداد امر پرداخت زکات توسعه و ترویج پیدا کرده به طوریکه در یک سال گذشته مردم مؤمن و خیر این شهرستان نزدیک به هفت میلیارد ریال زکات پرداخت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با وجود خشکسالی در سال گذشته کشاورزان و زارعان شهرستان اردبیل این مقدار زکات را پرداخت کرده‌اند که امیدواریم با نزول رحمت الهی بتوانیم زکات بیشتری را در سال‌جاری جمع‌آوری کنیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل با قدردانی از عاملان، مبلغان و زکات‌دهندگان نیکوکار گفت: زکات پرداختی در اولویت اول برای رفع مشکلات محرومان و نیازمندان و در اولویت‌های بعدی نیز جهت انجام پروژه‌های عام‌المنفعه در روستاهای مؤدی زکات هزینه می‌شود.

قدیمی افزود: از اعضای شورای زکات و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم تا با تبلیغ و ترویج زکات در بین اقشار مختلف جامعه، کمیته‌ امداد را بیش از پیش در جمع‌آوری این فریضه‌ واجب الهی یاری کنند.

در این جلسه رحیم افلاکی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری اردبیل نیز با قدردانی از اقدامات مناسب کمیته امداد در مورد دستگیری از فقرا و نیازمندان جامعه بیان کرد: بهره‌مندی از مبلغان معتمد و انعکاس هزینه‌کرد زکات، می‌تواند بهترین تبلیغ برای افکار عمومی و جامعه هدف باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار