بدهکاری 38 میلیارد تومانی آموزش و پرورش مازندران به تأمین اجتماعی

بدهکاری 38 میلیارد تومانی آموزش و پرورش مازندران به تأمین اجتماعی مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران از بدهی 38 میلیارد تومانی آموزش و پرورش مازندران به این سازمان خبر داد و گفت: دریافت مطالبات این نهاد از آموزش و پرورش مربوط به سال 88 و بر اساس دریافت حکم قانونی است.
کد خبر: ۳۵۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴ 02 January 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اصغر محمودی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران درباره مسدود شدن حساب آموزش و پرورش توسط تأمین اجتماعی اظهار کرد: دریافت مطالبات این نهاد از آموزش و پرورش مربوط به سال 88 و بر اساس دریافت حکم قانونی است.
 
وی افزود: رأی صادر شده در ارتباط با مطالبات تأمین اجتماعی از آموزش و پرورش در سال 89 در دفتر آموزش و پرورش ثبت شده است.
 
مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: مدیرکل وقت آموزش و پرورش در ابتدای سال تحصیلی 89 اسامی افرادی که باید حق بیمه‌ آنها پرداخت می‌شد را طی لیستی به ما اعلام کرد و حق بیمه افراد را محاسبه و در اختیار ما قرار داد.
 
این مسؤول با اعلام اینکه تأمین اجتماعی برای جلوگیری از بروز مشکل برای این نهاد به مدت 6 ماه برای اجرای حکم صبر کرد، افزود: مرجع صدور رأی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و احکام را اجرا می‎کند.
 
محمودی در پایان با بیان اینکه بدهکاری آموزش و پرورش به تأمین اجتماعی 38 میلیارد تومان است، گفت: از این مقدار 23 میلیارد تومان اصل و بقیه جرائم است که برای پیشبرد امور تأمین اجتماعی نیاز است این رقم در اختیار این نهاد قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار