ایمان اعراب

حسن میرزامحمدی
کد خبر: ۳۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 16 May 2015
«ایمان اعراب»
پرده اول:
خداوند متعال در پاسخ به ادعای اعراب بادیه نشین که می‌گفتند: («آمنا » - «ما ایمان آورده ایم») ، در آیه 14 سوره حجرات صراحتا بیان می فرماید : «عربهای بادیه نشین گفتند : ایمان آورده ایم، بگو شما ایمان نیاورده اید ولی بگوید اسلام آورده ایم ، اما هنوز ایمان وارد قلب شما نشده است ، ... ».
با نگاهی اجمالی به تاریخ سرزمین حجاز، ملاحظه می شود آل سعود نیز که هم اکنون داعیه خادمی حرمین شریفین را داشته و خود را مسلمان تر از تمامی مسلمانان می خوانند، بادیه نشینانی بوده‌اند که با توسل به بدعت‌های نوظهور محمد بن وهاب و دسترسی به منابع خداداد نفتی ، به اشرافیت کنونی رسیده اند ، لذا این قوم نیز از اسلاف خود متابعت کرده و بر آیین آباء و اجدادی خود می‌باشند که قرآن نیز تکلیف آنها را روشن نموده و نقاب از چهره مزور آنها برداشته است.
بنابراین از چنین جماعت منافق و مزوری، نمی بایست انتظار شایسته ای داشت.

پرده دوم :
صرف نظر از ماهیت منافق و بی ایمان عرب جاهلی ، عناد و عداوت این قوم با نژاد ایرانی و شیعه مذهبان بر کسی پوشیده نیست.
حال اگر ایرانی باشی و شیعه امام علی ابن ابیطالب (ع) ، حمیت جاهلی و دشمنی نهانی، آشکار و علنی شده به نحوی که اجازه هرگونه جسارت و توهینی را به خود می دهند که به عموان نمونه تاریخی به فجایع جمعه سیاه و به عنوان نمونه اخیر آن ، جسارت به زائران نوجوان ایرانی قابل ذکر است.
تجاوز به مردم بی دفاع یمن و جنایات وحشیانه ای که در این کشور توسط آل سعود در حال انجام است ، جای هیچ تردیدی در مورد ماهیت خبیث این رژیم نمی گذارد.

پرده سوم :
به قول استاد سخن ، سعدی شیرین گفتار ، «الناس علی دین ملوکهم» ، مردمان بر آیین پادشاهان خود می باشند. رفتار نابخردانه عمال سعودی در گذشته و حال، حکایت از افکار خبیث و پلید حاکمان سعودی و عالمان بی عمل وهابی دارد.
در واقع عداوت حاکمان آل سعود ، در اعمال و رفتار کارگزاران آنها بروز و ظهور پیدا کرده است.
مبانی این گونه توحش را می بایست در تفکر مسموم وهابیت حاکم بر آل سعود جستجو کرد. مطمئنا زمینه های چنین شقاوتی از سوی حکومت آل سعود به وجود آمده و جسارت عمال را تشدید نموده است.

پرده چهارم :
درد اقدام سفیر مست عربستان سعودی که چند سال پیش باعث جراحت شدید هموطنی در یکی از خیابان های تهران شد، التیام نیافته بود که باز گزندی از عرب جاهلی ، جان‌های آزاده را آزرده خاطر کرد.
در سطح ملی اگر در آن ایام اقدام جدی و قاطعی با سفیر میگسار عرب و همچنین دولت عربستان می شد ، شاید هتاکی این جماعت پایان می یافت.
بالاخره مطالبه به حق مردم غیرتمند ایران مورد توجه دولتمردان قرار گرفت و منتهی به تعلیق سفر عمره ای شد که چاه نفت دیگری بود در کنار چاههای نفت عربستان که خرج شیعه کشی و هتاکی به ایرانی می شد و برخی از متشرع نماهای هموطن اسرار به اسراف در این امر داشتند.
فراموشمان نشود که امام خمینی(ره) در مورد این حکومت جور و حاکمان جائر آن و کنار آمدن با آنها چه می‌فرمودند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
بسیار عالی بود. با سپاس از نویسنده محترم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار