وعده احداث 80 سوئیت مجهز برروی «بام همدان»

معاون گردشگری سیاحتی شرکت علیصدر همدان از احداث 80 سوئیت مسکونی مجهز در بام همدان خبر داد و گفت: این سوئیت‌ها بهترین شرایط را برای اقامت مسافران دارد.
کد خبر: ۳۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ 17 May 2015

معاون گردشگری سیاحتی شرکت علیصدر همدان از احداث 80 سوئیت مسکونی مجهز در بام همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛ مسعود ملکی از راه‌اندازی 10 واحد سوئیت مسکونی در نوروز امسال در تپه عباس‌آباد خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر طرح احداث 70 سوئیت مشابه و مجهز دیگر نیز ارائه شده است.

وی با بیان اینکه باید از تپه عباس‌آباد به عنوان «بام همدان» نام برد، گفت: پس از انجام امور اداری و اخذ مجوز عملیات اجرایی، مراحل احداث سوئیت‌ها آغار خواهد شد.

معاون گردشگری سیاحتی شرکت علیصدر همدان مساحت هر واحد از این سوئیت‌ها را 95 متر مربع دانست و با تأکید بر کیفیت بالای آنها افزود: نوع سازه‌های این سوئیت‌ها از ICF است که دارای عایق سرما و گرما هستند.

وی با بیان اینکه سعی شده نمای خارجی سوئیت‌ها با محیط یکسان باشد، گفت: در همین راستا از سنگ «دیوین» برای ساخت نمای آن استفاده شده است.

معاون گردشگری سیاحتی شرکت علیصدر همدان با بیان اینکه این 10 واحد در 3 هزار متر مربع و محوطه‌سازی متناسب‌سازی با محیط موجود ساخته شده است، خاطرنشان کرد: این سوئیتها با مصالح طبیعی ساخته شده تا سازگاری خوبی با آب و هوای محیط داشته باشند.

ملکی با بیان اینکه برای ساخت هر واحد 140 میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: چشم‌انداز این سوئیت‌ها به سمت طبیعت زیبای همدان است.

وی با بیان اینکه گردشگران می‌توانند با استفاده از چشم‌انداز این سوئیت‌ها از زیبایی دره گنج‌نامه و کوه‌ الوند استفاده کنند، اضافه کرد: این سوئیت‌ها دارای امکانات آب، برق، گاز، تلفن و سیستم پکیج است و بهترین شرایط را برای اقامت مسافران دارد.

معاون گردشگری سیاحتی شرکت علیصدر همدان اظهار داشت: این منطقه توریستی از منابع طبیعی و جذابی برخوردار است که می‌تواند مسافران و گردشگران را به خود جذب کند.

وی با تأکید بر اینکه این مجتمع از امکانات و ظرافت‌های طبیعی و سرگرمی خوبی برخوردار است بیان داشت: از سال‌های پیش یک رستوران شیشه‌ای به شکل جزیره‌ای در وسط دریاچه این مجتمع ساخته شده که با توجه به ساختار جذاب و جانمایی آن، چشم‌انداز زیبایی را برای جذب گردشگران ایجاد کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار