کاظمی:شاید به جای تیموریان؛کاوه رضایی را خواستیم

سرمربی تیم ماشین سازی گفت:نیازمند کمک رسانه ها و هواداران هستیم.
کد خبر: ۳۵۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 07 January 2017
 فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: همانطور که مستحضر هستید ما باید به اتفاق هم کمک کنیم تا این تیم باقدمت در لیگ برتر بماند. باید با یکدیگر تعامل داشته باشیم. ما نیازمند کمک رسانه ها و هواداران هستیم. 

وی ادامه داد: همیشه گفته ام که به خبرنگاران یکدل اینجا غبطه می خورم. در رابطه با بازی فردا باید بگویم هنوز به آمادگی تاکتیکی نرسیده ایم اما از بعد روحی کاملا آماده ایم. از روزی که من آمده ام خوشبختانه یا متاسفانه هروز برف می آید اما چیزی که ما را از مسایل تاکتیکی دور می کند این است که هنوز در زمین درستی تمرین نکردیم. دو بازیکن خوب از پرسپولیس گرفته ایم ولی هنوز نفرات دیگری را می خواهیم. سعید قائدی ، حمید علی عسگر و فردین عابدینی را گرفته ایم. به جز قائدی و علی عسگرکه به ترتیب فردا اضافه می شوند و مشکل شان حل می شود بقیه می توانند در لیست 18 نفره فردا باشند. 

سرمربی ماشین سازی درباره آندو تیموریان گفت: آندو بازیکن تیم ماست. او در لیست 18 نفره فردا خواهد بود هنوز درخواستی از استقلال به دست ما نرسیده است اگر برسد ما فکر می کنیم باید در ازایش بازیکنی می گیریم. هرکسی دلش با تیم نباشد همین الان می تواند برود. صادقانه بگویدو برود. شاید ما هم در ازای آندو، کاوه رضایی یا کسی دیگری را خواستیم. یک مهاجم سوریه ای و اردن مدنظر ما هستند. نفرات دیگری را هم زیر نظر داریم. 

سرمربی ماشین سازی درباره حضور آندو در لیست 18 نفره به رغم بیماری که داشت خاطرنشان کرد: ما کمبود بازیکن داشتیم و همین که آندو وزنه ای برای تیم ما به  حساب می آید. او  حتی می تواند به تیم ما در بازی فردا کمک کند. هرکسی یک روز تمرین نکند از لیست 18 نفره دور می شود. اما چیزی که هست این است که ما با آندو به زور 18 نفره می شویم. قائدی ، علی عسگر و مهاجم آسیایی مان می آیند تا  کمبود تیم حل شود. شهاب زاهدی به عنوان بازیکن قرضی به تیم آمده است. تمام بازیکنانی که گرفتیم جوان بودند. 

وی همچنین اذعان داشت: باید زیربنای کاری را درست کنیم.خودم احسان حاج صفی را از کاشان آوردم. پارسال هم 4 بازیکن جوان از سیاه جامگان آوردم که الان فیکس بازی می کنند. علی عسگر تنها خرید 27 ساله ماست. بقیه سن شان کمتر است. ما باید باور کنیم می توانیم این تیم را نگه داریم ولی تنهایی نمی شود. گسترش فولاد انتهای جدول بود اما به این تیم بها داده شد و بالا آمد. تراکتورسازی هم وضعیت خوبی دارد. تماشاگران ماشین سازی هم با شور و اشتیاق فراوان تیم شان را تشویق می کنند و ما به این فاکتورها نیاز داریم. اگر فکر می کنید فرهاد کاظمی به تنهایی می تواند این تیم را نگه دارد اشتباه است. بدون کمک شهردار ، شورای شهر، مدیریت و مردم و رسانه ها کاری نمی شود کرد ولی اگرتنهایی می خواستم تیم را نگه دارم قراردادم را 5 میلیارد می کردم.ما به زمان احتیاج داریم مطمئنم که این تیم نتیجه می گیرد و در لیگ برتر می ماند. همین بچه هایی که در اردوی ما هستند خودشان به تنهایی می توانند یک تیم باشند./کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار