پنج کشتی گیر از کرمانشاه در جام جهان پهلوان تختی به میدان می روند

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: از سوی کادر فنی تیم های الف، ب و همچنین تیم توسعه کشتی آزاد و فرنگی پنج نفر از کشتی گیران کرمانشاهی به اردوی این تیم ها برای حضور در مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی دعوت شده اند.
کد خبر: ۳۵۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 11 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،منصور کیانی روز چهارشنبه اظهار کرد: از پنج کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در جام جهان پهلوان تختی، چهار نفر آن ها در تیم های الف و ب کشتی آزاد و یک نفر نیز در تیم توسعه کشتی فرنگی حضور دارند.
وی افزود: حامد رشیدی در وزن 70 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم دو تن از کشتی گیران کرمانشاهی برای تیم الف کشورمان به میدان می روند.
کیانی ادامه داد: در تیم ب نیز بهروز بهروزی راد در وزن 61 کیلوگرم و بهمن تیموری در وزن 74 کیلوگرم به نمایندگی از تیم ملی به روی تشک خواهند رفت.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین در بخش فرنگی نیز شیرزاد بهشتی طلا دیگر کشتی گیر کرمانشاهی به عنوان نمانده وزن 59 کیلوگرم تیم توسعه به میدان خواهد رفت.
وی خاطرنشان کرد: سی و هفتمین دوره رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان تختی در روزهای 30 دی و اول بهمن در تهران برگزار خواهد شد.
کیانی در پایان گفت: این رقابت ها به صورت تیم به تیم برگزار می شود و هنوز دقیقا تعداد تیم های خارجی حاضر در این رقابت ها معلوم نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار