برگزاری کلاس مربیگری رشته «برایتونیک» در شیراز

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از برگزاری کلاس‌های آموزشی توجیهی و مربیگری درجه ۳ رشته برایتونیک ویژه بانوان در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴ 19 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:

سیروس پاک‌فطرت از برگزاری کلاس‌های آموزشی توجیهی و مربیگری درجه 3 برایتونیک در شیراز خبر داد و اظهار داشت: این کلاس‌ها زیر نظر کمیته آمادگی جسمانی ویژه بانوان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این دوره آموزشی 4 روزه از روز سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه در دو سانس صبح و عصر در سالن ورزشی شادزیست شیراز برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با اشاره به اینکه در سال گذشته هیئت ورزش‌های همگانی یک هزار مربی، مدرس و داور را تحت پوشش کلاس‌های آموزشی و بازآموزی قرار داده است تصریح کرد: امسال این تعداد به 3 هزار نفر افزایش می‌یابد و مربیان و مدرسان ورزش‌های همگانی با به‌روزترین آموزش‌ها آشنا می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش سیاست اصلی هیئت ورزش‌های همگانی در سال 94 است تصریح کرد: اساتید کلاس‌های آموزشی از هیئت ورزش‌های همگانی و دانشگاه شیراز هستند اما در مواردی خاص و با نظر فدراسیون، اساتید پروازی از تهران برای این کلاس‌ها انتخاب می‌شوند.

پاک‌فطرت با اشاره به آمادگی کمیته آموزش هیئت‌ ورزش‌های همگانی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در شیراز و سایر شهرستان‌های استان فارس عنوان کرد: در صورتی که تعداد متقاضیان هر شهرستان به 30 نفر برسد کلاس‌های آموزشی در همان شهرستان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار