برای ارائه خدمات پزشکی

40 تیم به مناطق محروم قزوین اعزام شدند

مسؤول سازمان جامعه پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سازمان تا پایان سال جاری گفت: تا کنون حدود 40 تیم برای ارائه خدمات پزشکی به مناطق محروم این استان اعزام شدند.
کد خبر: ۳۶۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 23 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی طائفه اظهار داشت: حوزه جامعه پزشکی سپاه صاحب‌الامر استان قزوین با توجه به نزدیکی دهه مبارکه فجر برنامه‌ریزی‌هایی برای فرهنگ‌سازی در این استان انجام داده است.

وی در خصوص برنامه‌ریزی‌های انجام شده، افزود: در 15 بهمن ماه جاری در میدان آزادی و پارک ملت شهر قزوین ایستگاه‌های سلامت به منظور فرهنگ‌سازی هر‌چه بهتر در بین شهروندان این شهر احداث می‌شود.

مسؤول سازمان جامعه پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: از دیگر برنامه‌ریزی‌های شهری می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت برای بسیج شهر قزوین در سالن شهید بلندیان، ایجاد میعادگاه‌های نماز جمعه و دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد.

طائفه خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی هم در سطح استانی انجام شده که شامل دیدار با ائمه جمعه در شهرستان‌های آبیک، تاکستان و شهر صنعتی البرز، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی همانند مسابقه کتابخوانی، مسابقات فوتسال، والیبال و طناب‌کشی در سالن شهید بلندیان، اعزام تیم‌های درمانی به شهرستان‌های آوج، الموت، تاکستان و قزوین و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است.

این مسؤول اضافه کرد: 17 کارگروه سلامت و جمعیت هم ساماندهی شده تا خدمات مطلوب‌تری در سطح استان قزوین ارائه کند که در این زمینه دو تیم تخصصی پزشکی هم در 19 و 21 بهمن ماه سال جاری به ترتیب در امامزاده آمنه خاتون(س) قزوین و شهرستان آوج برای خدمات‌رسانی اعزام می‌شوند.

مسؤول سازمان جامعه پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: در بهمن ماه سال جاری یک تیم پزشکی شامل چهار پزشک، عازم کشور اوگاندا در قاره آفریقا می‌شود که جلال رحمانی دندانپزشک، محمد جلیلوند دندانپزشک، مجید ستوده مدیر مرکز آموزشی و درمانی شفا شهرستان تاکستان و سیدجواد شجائیان پزشک عمومی، مجید رحمانی و رسول‌زاده این تیم را همراهی می‌کنند.

طائفه در خصوص برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سازمان تا پایان سال جاری افزود: تا کنون حدود 40 تیم برای ارائه خدمات پزشکی به مناطق محروم استان قزوین اعزام شدند.

وی یادآور شد: این حوزه با برگزاری برنامه‌های سازندگی‌، اردوهای جهادی و تجلیل از پرستاران و دیگر زحمت‌کشان سعی در تشویق مردم و فرهنگ‌سازی در زمینه روحیه جهادی برای خدمت‌رسانی هر‌چه بهتر دارد.

مسؤول سازمان جامعه پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: اهداف حوزه جامعه پزشکی این استان ترویج فرهنگ اسلامی، نودوستی، قرار دادن خدمات‌رسانی مطلوب به مردم به عنوان اولویت اصلی و تبلیغ آن در جامعه پزشکی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار