مرحله فینال رقابت های لیگ برتر کبدی بانوان کشور در کرمانشاه آغاز شد

مسابقه های فینال رقابت های لیگ برتر کبدی بانوان کشور از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور 6 تیم برتر به میزبانی کرمانشاه در سرسرای شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.
کد خبر: ۳۶۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 25 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،نایب رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه اظهار کرد: این رقابت ها به مدت سه روز و تا جمعه هشتم بهمن با حضور تیم های کرمانشاه، گلستان، تهران، ایلام، مرکزی و مشهد برگزار می شود.
لیلا دوستوندی یادآور شد: در روز اول مسابقات تیم گلستان با ایلام، تهران با مشهد، کرمانشاه با مرکزی، گلستان با مشهد و کرمانشاه با تهران دیدار می کنند.
وی خاطرنشان کرد: فاطمه کرمی، آزاده صیدی، پریا رستمی، زهرا شاطری، رویا علی آبادی، اسما فخری، سپیده امیری، عطیه رحیمی، راحله نادری، نیلوفر حیاتی، سحر یاری و مستوره سلیمی نفرات تیم کرمانشاه را در رقابت های فینال لیگ برتر تشکیل می دهند.
نایب رئیس هیات کبدی کرمانشاه یادآور شد: من به عنوان سرمربی هدایت تیم کرمانشاه را برعهده دارم و لیلا سلطانیان نیز به عنوان مربی در کنار تیم حضور خواهد داشت.
دوستوندی خاطرنشان کرد: تیم کبدی بانوان کرمانشاه از آمادگی خوبی برخوردار است و از هفته ها قبل بازیکنان تمرینات مرتب و با نشاطی را پشت سرگذاشتند.
وی در پایان اظهار کرد: تیم کبدی بانوان کرمانشاه در مسابقات سال گذشته موفق شد مقام سوم مشترک را در کنار اصفهان بدست آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار