مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین خواستار شد

رعایت قوانین صنفی از سوء استفاده برخی صنوف متخلف جلوگیری می‌کند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: متصدیان واحدهای صنفی رعایت حقوق مصرف کننده را در اولویت کاری خود قرار دهند و با رعایت قوانین صنفی از هر گونه سوء استفاده برخی صنوف متخلف جلوگیری کنند.
کد خبر: ۳۶۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین،به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، با توجه به ایام پایانی سال و نزدیک شدن به عید نوروز، جلسه اتحادیه صنف پوشاک ظهر امروز با حضور بیش از پانصد نفر از اعضاء این صنف و مسؤولان مرتبط استانی در سالن اجتماعات مسجد محمد رسول الله (ص) شهر قزوین برگزار شد.

در این جلسه مسؤولانی از اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین حضور داشتند.

در این نشست مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با تسلیت جان باختگان حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو از متصدیان واحدهای صنفی حاضر در جلسه درخواست کرد که رعایت حقوق مصرف کننده را در اولویت کاری خود قرار دهند و با رعایت قوانین صنفی از هر گونه سوء استفاده برخی صنوف متخلف جلوگیری کنند.

محمود احمدی افزود: اصناف به عنوان یار و یاور نظام در اغلب عرضه‌های انقلاب و نظام اسلامی حضور داشته‌اند بنابراین لازم است با توجه به این که به ایام پایان سال و شب عید نزدیک می‌شویم و با توجه به این که قدرت خرید مردم در یک سطح قرار ندارد رعایت حال ضعفا را در این ایام داشته باشیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که یکی از مراحل الگوبرداری رفتاری و فرهنگ‌سازی جامعه از حوزه پوشاک شروع می‌شود، لازم است فعالان این حوزه از الگوها و مدل‌های ایرانی، اسلامی استفاده کنند تا شاهد اشاعه سبک‌های بیگانه نباشیم و به طبع آن از انحراف کشیدن جوانان در این حوزه جلوگیری کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با بیان اینکه بیشتر پرونده‌های رسیدگی شده در زمینه قاچاق در تعزیرات استان در حوزه پوشاک بوده و در این زمینه برخوردهای خوبی داشته‌ایم، عنوان کرد: از آنجا که کالای قاچاق لطمات سنگینی به حوزه اقتصاد و اشتغال کشور وارد می‌کند ضروری است در این زمینه هم واحدهای صنفی پوشاک به سمت کالاهای ایرانی رفته و با عرضه کالای با کیفیت عرضه را بر قاچاقچیان پوشاک تنگ کنند.

احمدی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی نه در مقابل بلکه در کنار اصناف خوش انصاف قرار گرفته و در جهت برخورد با اندک متخلفانی که رعایت حقوق مردم را نمی‌کنند کوتاه نخواهد آمد.

وی اظهار امیدواری کرد که استان قزوین به عنوان یکی از شهرهای الگو برای کشور در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده و عرضه کننده پوشاک اسلامی مطرح باشد.

گفتنی است، در پایان جلسه مسوولان سازمان صنعت، معدن وتجارت با اشاره به همدلی و همراهی بسیار خوب تعزیرات در 2 سال اخیر از اقدامات بجا و به موقع تعزیرات قدردانی و تشکر کردند.

لازم به ذکر است، اداره‌کل تعزیرات حکومتی قزوین علاوه به رتبه برتر کشور در ارزیابی عملکرد سالانه در 2 سال اخیر در زمینه رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع هم به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار