بخشدار مرکزی قزوین:

کار آتش‌نشانان جهاد در راه خدا است/لزوم مقاوم‌سازی اماکن مسکونی و تجاری

بخشدار مرکزی قزوین گفت: فعالیت آتش‌نشانان در یاری رساندن به همنوع خود در زمان بروز حوادث تلاش در راه خدا بوده و این مفید بودن و فعالیت جهاد در راه خدا است.
کد خبر: ۳۶۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی علیخانی ظهر امروز در دیدار و ابراز همدردی با آتش‌نشانان شهر قزوین اظهار داشت: فعالیت آتش‌نشانان در یاری رساندن به همنوع خود در زمان بروز حوادث تلاش در راه خدا بوده و این مفید بودن و فعالیت جهاد در راه خدا است.

وی افزود: همواره انسان در این دنیا به‌دنبال تجارت جهت تأمین رفاه و آسایش خود بوده اما کسانی که با خدا معامله می‌کنند همیشه احساس آسایش و آرامش دارند.

بخشدار مرکزی قزوین ادامه داد: بسیاری از خدمات مجموعه شهرداری در جهت تأمین رفاه، آسایش و امنیت شهروندان بوده بنایراین تلاش، تلاشی مفید و ارزشمند است.

علیخانی تصریح کرد: بسیاری از مشاغل همچون شغل آتش‌نشانی دارای سختی‌ها و خطراتی است اما خداوند اجر و پاداش این سختی‌ها را به‌نحو مطلوب خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: رشادت‌ها و فداکاری آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو موجب شد که فعالیت و نوع کار آتش‌نشانان به تمام دنیا معرفی شد و تمام مردم دنیا با هموطنان ما ابراز همدردی کردند.

بخشدار مرکزی قزوین یادآور شد: بروز چنین حوادثی برای هیچ فردی خوشایند نیست اما می‌توان از همین حادثه دردناک بهترین استفاده‌ها را کرده همانند ایام جنگ که امام راحل فرمودند جنگ برای ما نعمت بود چون توانستیم نیرو و تجهیزات نظامی قدرتمندی را بسازیم.

علیخانی مطرح کرد: مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی اماکن مسکونی و تجاری یکی از اولویت‌های مهم در جهت جلوگیری از حوادث ناگوار است اما نباید به واسطه ایمن‌سازی اماکن تجاری مکانی پلمپ و عده‌ای بیکار شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار