موج جدید بارش برف از روز چهارشنبه

مدارس اردبیل برای سومین روز متوالی تعطیل شد

به دلیل تداوم برودت هوا مدارس اردبیل برای سومین روز متوالی در روز دوشنبه ۱۱ بهمن‌ماه تعطیل اعلام شد.
کد خبر: ۳۶۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 30 January 2017

به گزارش تابناک اردبیل، با ورود سامانه بارشی از روز جمعه و افت محسوس دمای هوای اغلب مناطق استان آموزش‌وپرورش استان در روزهای شنبه و یک‌شنبه مدارس تعدادی از شهرهای اردبیل را در سری صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام کرد.

به دلیل تداوم برودت هوا در روز سوم شمار قابل‌توجهی از مدارس برای سومین روز متوالی نیز تعطیل اعلام شده است.

بر همین اساس مدارس سری صبح در اردبیل، انگوت، سرعین، خلخال و گرمی در  مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی و در نیر و هیر مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول در روز دوشنبه تعطیل اعلام شد.

همچنین در اصلاندوز، پارس‌آباد، مشگین شهر، بیله سوار، لاهرود و نمین مقطع پیش‌دبستانی به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

علاوه بر این در اردبیل متوسطه دوره اول روستایی و در نمین ابتدایی روستایی تعطیل اعلام شد.

مدارسی که با یک ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند شامل بیله سوار، نمین، مشگین شهر و لاهرود در مقطع ابتدایی و در خلخال دوره متوسطه اول است.

 موج جدید بارش برف از روز چهارشنبه 

علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل هم  با اشاره به وضعیت هوای اردبیل اظهار داشت: هم‌‌اکنون در بیشتر مناطق استان اردبیل شاهد یخبندان هستیم و براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی دمای هوای بیشتر مناطق استان اردبیل به 20 درجه زیرصفر می‌ر‌سد و هوای بسیار سردی برمنطقه حاکم می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: موج جدید بارش برف از روز چهارشنبه استان اردبیل را فرا می‌گیرد و این بارش‌ها در بیشتر مناطق استان حاکم خواهد شد که این امر برای استان برکات زیادی را به دنبال خواهد داشت و سبب خوشحالی کشاورزان می‌شود.

دولتی‌مهر تصریح کرد: هم اکنون دمای هوای بیشتر مناطق استان اردبیل زیرصفر بوده و نیاز است همشهریان در استفاده از وسایل گازسوز نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد هیچ حادثه تلخی نباشیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار