رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

قزوین در جذب سرمایه‌گذار خارجی‌ رتبه چهارم را دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: استان قزوین در جذب سرمایه‌گذاری خارجی در جایگاه چهارم کشوری قرار دارد.
کد خبر: ۳۶۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین علی پرزحمت امشب در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استاندار قزوین و مسئولان استانی در قزوین برگزار شد اظهار داشت: مساعدت‌های استاندار قزوین در رفع موانع و مشکلات حوزه تولید قابل تقدیر است و امیدوارم سومین دوره این نمایشگاه به همت تولید کنندگان استان هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی افزود: در استان قزوین صادرکنندگان خوبی در حوزه صنایع کوچک و متوسط داریم، از جمله این واحدها، یک شرکت صنعتی است که با اختصاص یک سوم از کل صادرات استان قزوین یکی از شرکت‌های موفق استان در تولید صادرات‌محور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی استان و رونق تولید تاکنون به 930 واحد تولیدی مبلغ 975 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

پرزحمت با اشاره به تلاش و جدیت استاندار در رفع موانع تولید و رونق تولید اظهار کرد: استان قزوین در جذب سرمایه‌گذاری خارجی در جایگاه چهارم کشوری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار