برگزاری دادگاه رسیدگی به متهم آدم ربایی دزفول

کد خبر: ۳۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 20 May 2015
اولین جلسه رسیدگی به اتهام عامل اصلی آدم ربایی دزفول، توسط دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان برگزار شد.

احمد قهرمانی گفت: به دنبال آدم ربایی آذرماه سال گذشته در دزفول و دستگیری دو نفر از متهمان این پرونده، تلاش برای دستگیری عامل اصلی ادامه یافت تا اینکه متهم به هویت الف. م صبح روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۴ در استان اصفهان دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم دارای سابقه آدم ربایی در شهرستان اندیمشک و متواری بود که با نیابتی که به ماموران نیروی انتظامی شهرستان دزفول داده شد، آنان توانستند با کار اطلاعاتی شبانه روزی محل اختفای متهم را در شهرستان فولاد شهر کشف و وی را دستگیر کنند.

قهرمانی گفت: متهم به ارتکاب جرم آدم ربایی اقرار کرده و انگیزه خود را نیاز مالی عنوان کرده است.

وی اظهار کرد: پرونده به سرعت در حال رسیدگی است و با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای متهمان، ظرف هفته آینده به دادگاه ارسال خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول عنوان کرد: کسانی که قصد ارتکاب جرمی را دارند بدانند که نمی توانند از چنگال عدالت فرار کنند و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با قدرت با آنان برخورد می کنند.

قهرمانی گفت: مردم نیز باید جوانب احتیاط را رعایت کنند و از کسانی که خود را مامور دولت معرفی می کنند، کارت شناسایی معتبر بخواهند.

 در تاریخ دهم آذر ۹۳ ماه  دکتر م. ف توسط آدم ربایان ربوده شده و برای آزادی وی از خانواده اش مقدار ۶۰۰ سکه طلا مطالبه شد که با همکاری دستگاه قضایی و پلیس، در کمتر از ۲۴ ساعت، دو نفر از متهمان دستگیر شدند و پزشک ربوده شده آزاد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار