اینترنت پرسرعت در راه روستاهای نی ریز

به مناسب ایام الله دهه مبارک فحر طرح های مخابراتی شهرستان نی ریز با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد
کد خبر: ۳۷۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹ 08 February 2017
تابناک فارس به نقل از نبض نی ریز: 18پروژه مخابراتی در دهه فجر انقلاب اسلامی در نی ریز به بهره برداری می رسد .

زارع رئیس اداره محابرات شهرستان نی ریز با اعلام این خبر گفت: این طرخ با اعباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در شهرستان نی ریز به بهره برداری می رسید.


وی ادامه داد: این طرح ها شامل تکمیل ارتباط اینترنت پرسرعت در ١٩ روستا با راه‌اندازی حدود ١٤٠٠ پورت ADSL  در این مناطق می باشد.

زاع ادامه داد: نصب و راه‌اندازی 5 سایت BTS  همراه اول و GSM روستایی و جاده‌ای، تکمیل ارتباط‌رسانی تلفن ثابت به فاز اول مسکن مهر به تعداد 1024 پورت به همراه 3  کیلومتر کابل‌کشی و همچنین بهره‌برداری از نسل جدید NGN-IMS از پروژه‌های قابل افتتاح دراین  ایام می‌باشد.


وی  همچنین از تکمیل زیرساخت توسعه‌های آتی شهرستان از قبیل ارتقای پهنای باند و ظرفیت انتقال نامحدود بانصب و راه‌اندازی سیستم IMS خبر داد و گفت : این سیستم‌ها در این ایام افتتاح خواهد شد.


وی تکمیل فیبرنوری نی‌ریز- داراب به طول 93 کیلومتر و همچنین نوسازی کامل شبکه همراه اول در شهرستان نی‌ریز و راه‌اندازی سایت‌های 3G و 4G را از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام این شهرستان عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم شاهد بهره‌برداری کامل از این پروژه‌های مهم در هفته ارتباطات(اردیبهشت 96) باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار