فرماندار ایرانشهر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی قدردانی کرد

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر در پیامی از حضور با بصیرت و با اقتدار مردم ولایت مدار این شهرستان در راهپیمایی 22بهمن تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۷۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 12 February 2017
به گزارش ایرنا نبی بخش داوودی در این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره سبز شهیدان گلگون کفن انقلاب و امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: بار دیگر با ارواح طیبه آنان پیمان می‌بندیم که جز در مسیر ارزش های الهی و آرمان های امام و شهدا قدم بر نداریم.
در این پیام آمده است: حضور عاشقانه و آگاهانه مردم مؤمن و شهید پرور دیار میزبانان ولایت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حاکی از عشق به انقلاب و اسلام و تجلی شعور هوشمندی و ولایت مداری و بازتاب عزم پایدار و پایمردی این امت نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است و بسی جای عزت و سربلندی است که خدمتگزار این مردم عزیز و مؤمن که ولی نعمتان ارزشمند ما هستند، باشیم.
این پیام می افزاید: برخود فرض می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور آگاهانه، هوشمندانه و باشکوه مردم شریف، علمای شیعه و سنی، به ویژه جوانان انقلابی، متدین، عاشق و بیدار سرزمین نخل و آفتاب در راهپیمایی گسترده و باشکوه جشن ملی 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب را ابراز داشته و از خدای منان سلامتی و سعادت بیش از پیش این مردم حماسه آفرین تحت زعامت رهبر معظم انقلاب مسالت نمایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار