مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی:

127 مصوبه رفع موانع تولید بخش کشاورزی در قزوین تصویب شد

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی گفت: از ابتدای سال جاری 127 مصوبه در زمینه رفع موانع تولید بخش کشاورزی در این استان تصویب شده است.
کد خبر: ۳۷۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی برخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 127 مصوبه در زمینه رفع موانع تولید بخش کشاورزی در استان قزوین تصویب شده است.

وی افزود: این مصوبات در 26 جلسه کارگروه فرعی رفع موانع تولید و در زمینه رسیدگی به مشکل 160 واحد تولیدی بخش کشاورزی تصویب شده است.

وی هدف از تصویب این مصوبات را، اجرائی کردن قانون رفع موانع تولید، ارتقا نظام مالی کشور با قصد به‌کارگیری سرمایه‌های کشور در تولید محصولات کشاورزی و اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه بیشترین مساعدت در استمهال معوقات مربوط به بانک کشاورزی است، خاطرنشان کرد:  از 127 مصوبه رفع موانع تولید بخش کشاورزی 112 مورد مربوط به مشکلات معوقات بانکی و مابقی در خصوص مشکلات واحدهای کشاورزی با ادارات بیمه تأمین اجتماعی، مالیات، آب منطقه‌ای و گاز بوده است.

برخی تصریح کرد: این جلسات با حضور نمایندگان، استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، صنعت معدن، تجارت و سایر اعضا کارگروه و متقاضیان و دستگاه‌های اجرائی مرتبط با موضوع درخواست برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار