گردشگری دریایی در عسلویه توسعه می‌یابد

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: گردشگری دریایی در این شهرستان توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۳۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 24 May 2015
تابناک بوشهر: حسن اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توسعه گردشگری را به عنوان یکی از محورهای مهم در توسعه شهرستان عسلویه در نظر داریم و امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح‌های مختلف، زمینه را برای تحقق این مهم فراهم سازیم.

وی ادامه داد: شهرستان عسلویه در زمینه گردشگری دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که هر ساله شاهد حضور گسترده گردشگران به ویژه در ایام نوروز هستیم که تلاش داریم تا زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان هر چه بیشتر توسعه یابد.

فرماندار شهرستان عسلویه از صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم این منطقه یاد کرد و افزود: این صنایع می‌تواند در زمینه توسعه گردشگری صنعتی به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

وی از توسعه گردشگری دریایی در عسلویه خبر داد و بیان داشت: عسلویه دارای سواحلی بسیار زیبا است که این سواحل به عنوان جاذبه مهم گردشگری طبیعی در این شهرستان محسوب می شود.

اسماعیلی تاکید کرد: به منظور توسعه گردشگری دریایی در این شهرستان نشست‌هایی را با مسئولان داشته‌ایم و روز گذشته نیز میزبان دکتر فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست کشور بودیم و بازدیدهایی از ظرفیت‌های عسلویه صورت گرفت.

وی به برگزاری نشست تخصصی گردشگری دریایی شهرستان عسلویه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این نشست با حضور کارشناسان و مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد و ظرفیت‌های و امکانات و نیازهای منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان عسلویه تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان استفاده خواهیم کرد و امیدواریم با همت و تلاش مسئولان به اهداف مورد نظر دست یابیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار