پرداخت ۶۰ درصدی مطالبات چغندرکاران اسدآبادی

بیرنگ از پرداخت ۶۰ درصد از مطالبات چغندرکاران اسدآبادی خبر داد و گفت: میزان تولید چغندرقند امسال 3 میلیارد تومان شد که بقیه این مطالبات تا پایان امسال و یا تا فروردین پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶ 02 March 2017
سرپرست اداره جهاد کشاورزی اسدآباد از ایجاد شرکت تعاونی چغندرکاران در این شهرستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون این شرکت تعاونی 300 نفر عضو دارد.

به گزارش فارس، سقراط بیرنگ از ثبت شرکت تعاونی چغندرکاران اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: از این پس می‌توان از طریق این شرکت تعاونی هم نهاده‌های چغندرقند را به موقع بین چغندرکاران توزیع کرده و هم پرداخت مطالبات آن را پیگیری کرد.
 
وی با بیان اینکه به ازای هر هکتار محصول چغندرقند 20 هزار تومان از چغندرکار برای عضویت در شرکت تعاونی اخذ می‌شود، افزود: هم اکنون این شرکت تعاونی 300 نفر عضو دارد.

سرپرست اداره جهاد کشاورزی اسدآباد با بیان اینکه امسال یک‌هزار و 820 هکتار سطح زیر کشت چغندرقند داشتیم، تصریح کرد: از این میزان سطح زیر کشت 110 هزار تن محصول چغندرقند تولید و برداشت شد.

وی یادآور شد: امسال محصول چغندرقند به کارخانه‌های همدان، نقش جهان، بنیاد اصفهان و قزوین ارسال شد که البته بیشترین تولید به کارخانه قند همدان تحویل داده شد.

بیرنگ از پرداخت 60 درصد از مطالبات چغندرکاران اسدآبادی خبر داد و گفت: میزان تولید چغندرقند امسال 3 میلیارد تومان شد که بقیه این مطالبات تا پایان امسال و یا تا فروردین پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: در شهرستان اسدآباد 780 چغندرکار وجود دارد که تنها 300 نفر از آنها در شرکت تعاونی عضو شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار