آغازتوزیع پنج هزارکارت طلایی مشاوره از7خرداد

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: ۵هزار کارت طلایی مشاوره از هفتم خرداد در میان جوانان همدانی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰ 25 May 2015
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان از توزیع 20 هزار جوان کارت و پنج هزار کارت طلایی مشاوره در بین جوانان این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ اسدالله ربانی مهر اظهار کرد: همزمان با هفته جوان که از هفتم خردادماه جاری در کشور برگزار می شود، برای نخستین بار در استان همدان پنج هزار کارت طلایی مشاوره به جوانان همدانی اعطا می شود.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح فرهنگ سازی در مورد اهمیت و نقش مشاوره در جامعه است چرا که متاسفانه در حال حاضر فرهنگ کمک گرفتن از مشاوره های خانواده بسیار کمرنگ بوده و یکی از دلایل افزایش آمار طلاق در جامعه عدم مراجعه زوج های جوان به واحدهای مشاوره است .

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان افزود: در این طرح که برای اولین بار در استان و با همکاری مراکز مشاوره سینا ، آرامش ، پندار نیک ، طلوع ، مهرآور و کلینیک فارابی برگزار می شود، مراجعین با در دست داشتن این کارت طلایی به صورت رایگان و یا تخفیف 50 درصد می توانند از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند.

وی یادآور شد: هم اکنون نرخ دریافتی حق مشاوره این مراکز بر اساس تعرفه نظام روان شناسی بین 200 تا 500 هزار ریال است.

ربانی مهر در ادامه با اشاره به توزیع 20 هزار جوان کارت در همدان گفت: این طرح مخصوص رده های سنی 14 تا 29 سال است.

وی افزود: در این طرح که از هفتم خردادماه و در سطح شهرهای استان آغاز می شود، جوانان می توانند از امکان تاریخی و تفریحی با 50 درصد تخفیف استفاده کنند ضمن اینکه با همین میزان تخفیف می توانند از فروشگاه های بزرگ که با این اداره کل تفاهم نامه منعقد کرده اند خرید کنند.

هم اکنون یک سوم جمعیت استان همدان به تعداد حدود 600 هزار نفر را جوانان تشکیل می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار