از سوی بخش خصوصی انجام می‌شود؛

اجرای 13هزار میلیارد ریال پروژه گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در حوزه گردشگری این استان گفت: هم اکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه توسط این بخش در حال احداث است.
کد خبر: ۳۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴ 25 May 2015
به گزارش خبرگزاری مهر، کریم حاجی زاده در آئین معارفه معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان افزود: در این راستا تاکنون ۴۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال موافقت اصولی برای سرمایه گذاری صادر شده است.

وی اردبیل را استانی با ظرفیت گردشگری بین المللی و جهانی توصیف کرد و یادآور شد: تمام شهرهای استان به ویژه سرعین، مشگین شهر و خلخال به عنوان مقصد جهانی گردشگری به شمار می رود.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری فراوان، استان اردبیل را در زمینه گردشگری جزو ۱۰ استان کشور و در بخش سرمایه گذاری جزو پنج استان کشور قرار داده است.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان اردبیل نیز در این مراسم مهمترین بستر توسعه ای این استان را توجه به حوزه گردشگری دانست.

عسگر سنگی با اشاره به رشد و توسعه متناسب در این حوزه در سالهای اخیر تاکید کرد که بی شک توسعه استان اردبیل نه در بستر کشاورزی و صنعت بلکه بر مبنای خدمات و گردشگری محقق خواهد شد.

در پایان مراسم عسگر سنگی به عنوان معاون سرمایه گذاری منصوب شد و از خدمات اکبر فرهیخته معاون سابق این اداره کل با اهداء لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

سنگی پیش از این رئیس گروه آمایش و برنامه ریزی در دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری اردبیل، کارشناس سرمایه گذاری کلان استان، رئیس گروه امور اقتصادی و آمایش در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، کارشناس گروه مطالعات امور اقتصادی، کارشناس بودجه گروه امور زیربنایی و کارشناس بودجه گروه تلفیق و نظارت بودجه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار