سانسور خانه‌های قولنامه‌ای بازدید می‌شوند

کد خبر: ۳۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 25 May 2015
مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: بازرسی دوره‌ای از آسانسورهای نصب شده در خانه‌های قولنامه‌ای و قدیمی‌ساز با جدیت پیگیری می‌شود.
فتانه شکراللهی، درگفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آسانسور مشمول استاندارد اجباری است و بدون گواهی‌نامه کیفیت آسانسور پایان کار ساختمان صادر نمی‌شود.
وی افزود: پیمانکاران می‌توانند آسانسورهای واحدهای مسکونی که ساخت آنها به پایان رسیده است را از شرکت‌های معتبر و مورد تایید سازمان استاندارد خریداری کنند تا درآینده ساکنان دچار مشکل نشوند.
وی خاطر نشان کرد: برای این که ایمنی و کیفیت آسانسورهایی که طی سال‌های قبل در منازل مسکونی نصب شده‌اند بررسی شود، طرح بازدید دوره‌ای از آسانسورهای خانه‌های قدیمی استان اجرایی شده است.
شکراللهی ادامه داد: علاوه براین بازرسان این اداره کل آسانسورهای مجتمع‌های قولنامه‌ای که پایان کار هم ندارند را مورد بازرسی قرار می‌دهند تا از کیفیت آسانسور نصب شده در این ساختمان‌ها اطمینان حاصل کنند.
این مسئول یادآورشد: از ابتدای سال تا کنون 75 دستگاه آسانسور خانه‌های قدیمی‌ساز و قولنامه‌ای استان توسط بازرسان بررسی شده‌اند.
شکراللهی افزود: طی این بازرسی‌ها تعدادی از آسانسورها دارای نواقصی بودند که دستور لازم برای رفع آنها از سوی بازرسان صادر شد.
مدیرکل استاندارد البرز در پایان گفت: پس از صدور این دستور، بازرسان مدتی بعد مجددا به از منزل مذکور بازدید می‌کنند تا از رفع نواقص آسانسور اطمینان حاصل کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار