بازار همدان در ایام نوروز تعطیل نمی شود

رئیس اتاق اصناف همدان بیان کرد: بازار همدان بر خلاف سالهای گذشته در ایام نوروز باز بوده و به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می دهد.
کد خبر: ۳۹۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 20 March 2017
سامانه پایش تصویری راسته بازارها، مراکز خرید و واحدهای صنفی بازار همدان امروز یکشنبه در آئینی با حضور مسئولان انتظامی و اصناف در کلانتری 13 شهر همدان بهره برداری شد.

رئیس اتاق اصناف همدان در حاشیه این آئین به ایرنا گفت: از سال 93 با همکاری هیات امنا بازار و واحدهای صنفی، سه طرح مسقف کردن بازار، پایش تصویری و مجهز کردن مراکز خرید به سیستم اعلام حریق در دستور کار قرار گرفت. 

حمیدرضا فرسایی ‌وحید اضافه کرد: مسقف کردن بازار در حال اجرا بوده و طرح مجهز کردن بازار به سیستم پایش تصویری نیز با همکاری عوامل انتظامی به اتمام رسید. 

رئیس اتاق اصناف همدان بیان کرد: با اجرایی شدن این طرح پنج راسته بازار و مراکز خرید به دوربین های پایش تصویری مجهز شدند که لینک آن به کلانتری 13 متصل شده است. 

فرسایی وحید گفت: عوامل انتظامی به صورت آنلاین و شبانه روزی می توانند بازارهای همدان را از داخل این کلانتری رصد و کنترل کنند. 

وی تاکید کرد: با مجهز شدن بازار همدان به دوربین های پایش تصویری دیگر نیازی به حضور فیزیکی نگهبانان و شبگرد نیست. 

** بازار همدان در ایام نوروز تعطیل نمی شود 

رئیس اتاق اصناف همدان بیان کرد: بازار همدان بر خلاف سالهای گذشته در ایام نوروز باز بوده و به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می دهد. 

به گزارش ایرنا فرسایی وحید افزود: یکی از اصول تقویت صنعت توریسم فعال بودن مستمر بازار در روزهای مختلف به ویژه ایام نوروز است. 

وی خاطرنشان کرد: همدان در گذشته یکی از مراکز تجاری کشور به شمار می رفته و بسیار از بازرگانان با حضور در این استان مایحتاج خود را تامین می کردند. 

وی پیاده راه شدن خیابان بوعلی همدان را ظرفیتی برای جذب گردشگر دانست و گفت: باید با برگزاری جشنوارهای مختلف در پیاده راه بوعلی از این ظرفیت برای جذب گردشگر بهره گرفت. 

23 هزار و 500 واحد صنفی در شهرستان همدان فعال هستند که حدود 45 درصد از این واحدها پروانه فعالیت ندارند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار