مانور انتخابات در همدان برگزار شد

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان بیان کرد: دوره‌های آموزشی بر اساس تقویم انتخابات در حال برگزاری بوده و تاکنون برای هیئت‌های اجرایی، نمایندگان فرمانداران، اعضای شورا و چاپخانه‌داران این دوره‌ها برگزارشده است.
کد خبر: ۴۰۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 11 April 2017
دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: مانور آمادگی و چگونگی برگزاری انتخابات برای مجریان انتخابات در این استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛ ابوالقاسم الماسی افزود: دوره آموزشی اعضای هیات اجرایی انتخابات در چند مرحله با توجه به تقویم انتخابات در شهرهای مختلف برگزار شد.

وی اضافه کرد: مربیان از این استان در دوره های آموزشی ستاد انتخابات کشور حضور یافتند و آموخته های خود را در جریان برگزاری دوره هایی در این استان به مجریان انتخابات همدان منتقل کردند. 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان بیان کرد: دوره های آموزشی بر اساس تقویم انتخابات در حال برگزاری بوده و تاکنون برای هیات های اجرایی، نمایندگان فرمانداران، اعضای شورا و چاپخانه داران این دوره ها برگزار شده است.

الماسی یادآوری کرد: پیش از آغاز رسمی نامنویسی انتخابات شوراها مانوری برای ثبت نام فرضی انجام و میزان آمادگی مجریان انتخابات بررسی شد.

وی با ذکر اینکه در چهار شهر همدان انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود اظهار کرد: از هر شهرستان 2 تن برای آموزش به تهران عزیمت کردند که پس از بازگشت دوره های آموزشی برای مجریان انتخابات با حضور مربیان آموزش دیده برگزار می شود.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار