نمایشگاه های دائمی حجاب در سطح شهر شیراز برپا می شود

شهردار شیراز گفت: برای برگزاری نمایشگاه‌های دائمی و تخصصی حجاب و عفاف در سطح شهر شیراز برنامه‌ریزی می‌شود.
کد خبر: ۴۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 29 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا پاک‌فطرتپیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه حجاب و عفاف شیراز در جمع خبرنگاران، برپایی نمایشگاه‌های حجاب و عفاف در سطح شهر را یک نیاز برای جامعه دانست و اظهار داشت: برای برگزاری نمایشگاه‌های دائمی حجاب و عفاف در سطح شهر شیراز برنامه‌ریزی می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه حجاب و عفاف در شهر شیراز که توسط مشاور امور بانوان شهرداری شیراز برگزار شده است کاری بسیار نو و جدید است و امیدوارم این برنامه به طور مستمر و تخصصی در شیراز ادامه داشته باشد.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه زن ایرانی به این که از گذشته دارای شخصیتی مستقل و ارزنده در جامعه بوده است افتخار می‌کند خاطرنشان کرد: زنان ایرانی باید حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) را الگوی خود در انتخاب حجاب قرار دهند.

پاک‌فطرت تصریح کرد: با توجه به اینکه بزرگ بانوان اسلام حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) در تمام صحنه‌های جنگ رسالت خود را کامل انجام دادند اما حجاب خود را به طور کامل حفظ کردند و در تمام صحنه‌های مختلف زندگی دوشادوش مردان خود ایستادند.

وی چادر و حجاب برتر را همچون صدفی برای مروارید شخصیت زن دانست و عنوان کرد: امیدوارم شهرداری شیراز بتواند نمایشگاه‌های دائمی و تخصصی حجاب و عفاف را قوی‌تر و پربارتر از گذشته در سطح شهر شیراز برپا کند.

شهردار شیراز بیان کرد: هدف از برپایی نمایشگاه‌های دائمی حجاب و عفاف در سطح شهر دسترسی آسان زنان و دختران شهر شیراز به البسه‌های مناسب و دارای حجاب کامل است به گونه‌ای که این البسه با قیمت مناسب به مردم عرضه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار