برانکو: بازی با پدیده خاص است، چون جام میگیریم

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش پرسپولیس با پدیده که در واقع جشن قهرمانی هم محسوب می شود شرکت کرد.
کد خبر: ۴۰۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 18 April 2017

به گزارش تابناک : برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد  گفت: یک بار دیگر درگذشت جانباختگان سیل اخیر در آذربایجان را تسلیت می گویم و از دوستان خبرنگارم قدردانی نکردم چون لیگ تمام نشده است و بهتر از آنها هم تشکری داشته باشم.

وی ادامه داد: خبرنگاران از ما حمایت کردند و از کارمان راضی بودند و گاهی هم دلخوری بوده که این هم قشنگی کار ماست.در کل در بازی آخر از اصحاب رسانه تشکر می کنم.

برانکو در مورد بازی فردای پرسپولیس تاکید کرد: بازی فردا با پدیده خاص است، ما فردا به عنوان قهرمان بازی می‌کنیم. در این مسابقه قرار است جام بگیریم و شاید در این فضا شاید نتوانیم خوب بازی کنیم و این خطر وجود دارد، اما بازیکنان ما خوب بازی خواهند کرد.

وی افزود: پدیده در یک ماه اخیر نتایج خوبی گرفته و تیم باثبات و خوبی بوده است. ما بعد از این مسابقه بلافاصله راهی عمان خواهیم شد تا با الهلال بازی کنیم. دوست داریم جشن قهرمانی را با هواداران برگزار کنیم و انتظار داریم فردا ورزشگاه پر شود و به این شکل از هوادارانمان نیز قدردانی کنیم. آنها یار دوازدهم ما بودند. در بازی فردا هم همه بازیکنان ما سالم هستند فقط محسن مسلمان محروم است و فرشاد احمدزاده هم در رقابت یازده نفره با سایر بازیکنان حضور دارد.

وی در مورد شوخی‌های برخی بازیکنان پرسپولیس در برنامه شب گذشته نود، گفت: همیشه مرزی در شوخی باید وجود داشته باشد، هر کسی به روش خودش این را نگاه می‌کند. آنچه مهمتر است اینکه بچه‌ها قصد و غرض بدی نداشتند، اما قطعاً در این مورد با آنها صحبت خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه فصل بعد چه تغییراتی در بازیکنان پرسپولیس داده خواهد شد، اظهار داشت: در مورد بازیکنان و آنالیز آنها بعد از بازی با الهلال کارمان را شروع می‌کنیم. در بعضی از پست‌ها نیاز به بازیکن داریم، البته جذب بازیکن بستگی به امکانات و شرایط باشگاه دارد اما بعد از بازی با الهلال به این مسئله به طور جدی فکر می‌کنیم.

وی در مورد تغییر در کادر فنی گفت: برنامه‌ای برای تغییر کادر فنی نداریم، کادر فنی ما خیلی عالی کار کرد و به کادر فنی هم افتخار می‌کنم و از آنها تشکر می‌کنم.

برانکو در مورد اینکه تیمش در سه بازی آینده انگیزه لازم را برای حضور در مسابقه و رکوردشکنی دارد یا خیر، گفت: همانطور که می‌دانید در بازی با ماشین‌سازی هم بازیکنان ما که بعد از بازی با الریان برگزار شد از نظر فیزیکی و روانی تخلیه شدند، این مسئله هم برای قهرمانی‌اش برای بازی‌های آینده خطرساز باشد و ممکن است بازیکنان کوتاه بیایند، اما دیروز هم به آنها گفتم .



منبع : جام جم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار