با تجمع‌های غیرقانونی انتخاباتی برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: در صورت تائید نشدن داوطلبان انتخابات، در قانون مجاری و تدابیر لازم برای رسیدگی به شکایات پیش‌بینی‌شده بنابراین داوطلبان و حامیان آنها باید به قانون تمکین کنند.
کد خبر: ۴۱۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 20 April 2017
دادستان عمومی و انقلاب همدان خطاب به داوطلبان و حامیان آنها تاکید کرد: مجموعه قضایی طبق قانون با هر گونه تجمع غیرقانونی و اقدامهای ساختارشکنانه انتخاباتی برخورد جدی می کند.

به گزارش ایرنا؛ کامران حمزه با ایرنا افزود: برگزاری هر گونه تجمع قبل و بعد از تائید صلاحیت و اعلام نتایج انتخابات نیازمند مجوز قانونی است.

وی اضافه کرد: هر گونه اقدام و حرکت فاقد مجوز قانونی از نظر قضایی جرم محسوب شده و با مسببان و عوامل اصلی این اقدامات ساختار شکنانه و غیرقانونی برخورد می شود.

وی بیان کرد: به منظور پیشگیری از بروز هرگونه مشکل به روسای ستاد انتخاباتی تذکر، هشدار و توصیه های لازم داده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: در صورت تائید نشدن داوطلبان انتخابات، در قانون مجاری و تدابیر لازم برای رسیدگی به شکایات پیش بینی شده بنابراین داوطلبان و حامیان آنها باید به قانون تمکین کنند.

حمزه اضافه کرد: یکی از داوطلبان انتخابات شوراها در همدان در فضای مجازی اقدام به تبلیغ زود هنگام کرده بود که به دادستانی احضار و توجیه شد.

وی تاکید کرد: فضای مجازی به طور کامل زیر نظر دادستانی و پلیس فتا قرار دارد و با هر گونه اقدام خلاف قانون انتخابات برخورد می شود.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ونخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار