هر رای نشان از وجود اعتماد میان مردم و نظام اسلامی است

تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار کوهرنگ با اشاره به انتخابات پیش‌رو، گفت: هر رای نشان از وجود اعتماد میان مردم و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۴۱۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 29 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی زمان‌پور اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده است و این مهم نیازمند حفظ و نگهداری است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستادر 29 اردیبهشت ماه جاری، افزود: نامزدها نباید با وعده‌های دروغین و غیر قابل اجرا به مردم خدمات دولت به‌‌ویژه در مناطق محروم را تخریب کنند.

زمان‌پور تاکید کرد: نامزدها و ستادهای انتخاباتی بایستی شعارهای اجرایی و واقعی به مردم دهند تا موجب دلسردی آنان نشوند.

وی اضافه کرد: فعالیت در چارچوب قانون و رعایت آیین‌های تبلیغات از وظایف نامزدهای انتخاباتی است و عدم ساختار شکنی و عدم دو بُعدی کردن انتخابات توسط این افراد باید مد نظر قرار گیرد.

زمان‌پور اظهار کرد: امید است مردم با حضور گسترده و پر شور در پای صندوق‌های رای همچون دوره‌های گذشته از نظام اسلامی حمایت و دشمنان انقلاب را ناامید کنند. فرماندار کوهرنگ خاطرنشان کرد: هر رای نشان از وجود اعتماد میان مردم و نظام اسلامی است. وی به اشاره به مشارکت بالای 90 درصدی مردم کوهرنگ در انتخابات سال‌های گذشته، گفت: امید است مردم با رغبت و امید در انتخابات پیش‌رو شرکت و برگ زرینی را به افتخارات استان و کشور بیفزایند.

زمان‌پور از نامزدها و طرفداران آنان و مردم خواست با پرهیز از هر گونه تعصبات بی‌جا در خلق رویدادی عظیم ایفای نقش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار