ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در شهرستان‌ها و بخش‌های استان بوشهر راه‌اندازی شد

دبیر شورای هماهنگی ستاد حامیان محمد باقر قالیباف در استان بوشهر گفت: ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در شهرستان‌های ۱۰ گانه و ۲۵ بخش استان بوشهر راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۴۱۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 30 April 2017
حسین حیدری با اشاره به اینکه ستادهای انتخاباتی قالیباف در تمامی نقاط استان بوشهر آغاز بکار کرده است اظهار داشت: مسئولان ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر معرفی شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه علاوه بر شهرستان‌ها در بخش‌های استان بوشهر مسئولان ستاد انتخاباتی قالیباف معرفی شده است افزود: ستادهای انتخاباتی محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر با شعار مدیریت جهادی و دولت مردم فعالیت خود را آغاز کرده است.

دبیر شورای هماهنگی ستاد حامیان محمد باقر قالیباف در استان بوشهر با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در همه عرصه‌های انقلاب حضور خود را در صحنه نشان داده‌اند  تصریح کرد: مردم استان بوشهر همپای دیگر ملت همیشه در صحنه با اتحاد و یکدلی با انتخاب خود، شعار "دولت مردم" را متبلور می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه در بیشتر نقاط استان بوشهر ستادهای محمدباقر قالیباف به صورت خودجوش راه‌اندازی شده افزود: مردم هوشمند استان بوشهر با بصیرت و بر اساس شاخص‌های انتخاب اصلح، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر می‌گزینند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار