تدارک سرمایه گذاری درسطوح مختلف

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: استان همدان به دو دلیل انتخاب خوبی برای سرمایه گذران است چراکه در درجه نخست در استان همدان مدیران هماهنگ و حمایتگر هستند و ازسوی دیگر فرصت های سرمایه گذاری مناسب در ۴ بخش در استان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۴۱۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 01 May 2017
 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: قانون سرمایه گذاری خارجی به ۱۱ زبان در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان همدان قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، سیدناصر محمودی در جمع سرمایه گذاران استان همدان گفت: استان همدان به دو دلیل انتخاب خوبی برای سرمایه گذران است چراکه در درجه نخست در استان همدان مدیران هماهنگ و حمایتگر هستند و ازسوی دیگر فرصت های سرمایه گذاری مناسب در ۴ بخش در استان تدارک دیده شده است.

محمودی افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت انتقال اصل و سود سرمایه‌گذاری به خارج از کشور را تضمین می کند.

وی افزود: قانون سرمایه گذاری خارجی به ۱۱ زبان در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان همدان قابل مشاهده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان موقعیت استراتژیک، امکان بازارهای داخلی و مجاورت با سایر بازارها، تامین زیر ساخت های توسعه یافته استان و هزینه پایین دولت و خدمات عمومی را از دلایل مساعد بودن شرایط برای سرمایه گذاری در استان همدان برشمرد.

وی گفت: در استان همدان منابع طبیعی فراوان، شرایط اقلیمی بسیار مساعد و مشوق های مالی دولت و ثبات سیاسی و منطقه مطرح است که امتیازی برای سرمایه گذاران به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار