هلندی ها کشاورزی فارس را پیشرفته می کنند؟

معاون هماهنگی استانداری فارس از امکان سرمایه گذاری هلندی ها در صنایع تبدیلی بخش کشاورزی استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 07 May 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران :یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: گفت: با هماهنگی های انجام شده و با شناسایی و ارائه قابلیت های استان در بخش های مختلف و به ویژه بخش کشاورزی، شرکت های هلندی در صنایع تبدیلی و فناوری های پیشرفته بخش کشاورزی استان فارس سرمایه گذاری می کنند.
 
رحمانی افزود: استان فارس در بسیاری از شاخص های بخش کشاورزی رتبه برتر کشور را دارد، حضور شرکت های سرمایه گذاری خارجی به ویژه از کشورهای برخوردار از دانش روز بخش کشاورزی، می تواند موجب افزایش بهره وری و ارتقای توان تولید کشور در این بخش به عنوان یکی از راهبردهای اصلی سیاست های اقتصاد مقاومتی شود.

وی ادامه داد: اولویت استان احداث شهرک های کشاورزی، احداث گلخانه ها، کشت گیاهان دارویی، تجهیز واحدهای صنعتی فرآوری و تبدیلی و احداث سردخانه با استفاده از توان مالی و تکنولوژی شرکت های هلندی است.

رحمانی بیان کرد: در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید برای جذب سرمایه گذاری خارجی و با توجه به دستاوردهای برجام، شرایط بسیار خوبی در کشور و استان برای سرمایه گذاری ایجاد شده که این امر موجب جلب توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی شده است.

معاون هماهنگی استانداری فارس تصریح کرد: افزایش 34 برابری میزان ثبت سرمایه گذاری خارجی در استان در سال گذشته نسبت به سال های 93 و 94 نشان دهنده گوشه ای از تاثیرات فرگیر این رویداد بزرگ بین المللی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار