دستگیری سارقان یك میلیارد ریال طلا

سه سارق كه با حمله به منزلی مسكونی اقدام به سرقت یك میلیارد ریال طلا كرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 01 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح این عملیات ضربتی گفت: اواخر فروردین ماه امسال دو مرد و زنی جوان كه نقاب بر چهره داشتند به منزلی مسكونی در منطقه كاظم آباد مشهد وارد شدند. در این هجوم شبانه آنها صاحبخانه را غافلگیر كرده و با توسل به زور و تهدید طلاهای موجود در این خانه كه یك میلیارد ریال ارزش داشت را به سرقت بردند.

سرتیپ بهمن امیری مقدم افزود: درپی اعلام شكایت مالباخته پرونده ای در كلانتری كاظم آباد مشهد تشكیل شد و به دستور مقام قضایی كارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی ماموریت یافتند موضوع را به طور ویژه پی گیری كنند.

وی خاطر نشان كرد: كارآگاهان پلیس با تحققیات علمی و بررسی سرنخ های موجود توانستند دو تن از عاملان این سرقت ها كه زن و مرد جوانی هستند را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دهند.

عملیات تعقیب و مراقبت برای دستگیری متهمان آغاز و پس از چند شبانه روز كار پلیسی، متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: متهمان كه در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت در پیش رو نداشتند به ارتكاب سرقت به عنف طلا به ارزش یك میلیارد ریال از منزل مسكونی اعتراف و همدست خود را به پلیس معرفی كردند.

وی گفت: كارآگاهان پلیس بلافاصله متهم دیگر پرونده را تحت تعقیب قرار داده و توانستند او رادر مخفیگاهش دستگیر كنند.

سرتیپ بهمن امیری مقدم گفت: تحقیقات گسترده پلیسی از متهمان پرونده كه احتمال می رود مرتكب دیگر جرایم نیز شده باشند ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار