برای اجرای بزرگترین رویداد امنیتی سال آماده ایم

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: پلیس کرمانشاه برای اجرای بزرگترین رویداد امنیتی سال آماده است.
کد خبر: ۴۲۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 16 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " رضا شیرزادی" در جلسه ای که  در ستاد انتظامی شهرستان کرمانشاه با حضور فرماندهان، مدیران و معاونت ها برگزار شد، گفت: همسو با فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سه بُعد قبل، حین و بعد از انتخابات با توجه به تجربه تامین امنیت انتخابات قبلی آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم را داریم و با هرگونه تخلف و قانون شکنی به شدت برخورد قاطع خواهیم کرد.

وی با اشاره به مشارکت کارکنان و خانواده های آنها همگام با مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 
ماه افزود: به فضل الهی مردم غیور و ولایت مدار کرمانشاه در 29 اردیبهشت ماه با حضور پر رنگ خود در پای صندوقهای رای همچون گذشته حماسه ای دیگر رقم خواهند زد.

سرهنگ شیرزادی تصریح کرد: برای برقراری نظم و امنیت انتخابات تمامی تمهیدادت لازم اندیشیده شده است و در این راستا علاوه بر کارکنان کارآزموده و با تجربه انتظامی شهرستان، از ظرفیت بسیج و کارکنان ستاد انتظامی استان نیز استفاده می شود.

وی در خصوص رسیدگی به شکایات و مراجعات شهروندان در ایام انتخابات گفت: طوری برنامه ریزی شده است که در طول انتخابات هیچ خللی در امر رسیدگی به امورات جاری  و روزانه کلانتری ها صورت نگیرد.

در ادامه سرهنگ شیرزادی از آموزش کامل تمامی کارکنانی که در تامین امنیت انتخابات حضور دارند خبر داد و گفت: مامورانی که برای محافظت و تامین امنیت صندوقهای رای انتخاب شده اند از مجرب ترین و کارآزموده ترین نیروها هستند.

وی از سرکشی مداوم افسران ارشد از شعب اخذ رای در طول انتخابات خبر داد و گفت: تعداد 277 شعبه اخذ رای روستایی و 450 شعبه اخذ رای شهری برای دسترسی آسان شهروندان توسط متولیان امر در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار