۴۶۶ بی سواد در شهرستان رفسنجان شناسایی شدند

فرماندار رفسنجان گفت: در شهرستان رفسنجان بر اساس آخرین آمار در حال حاضر ۴۶۶ نفر بی سواد وجود دارد که باید مورد تعلیم و سوادآموزی قرار بگیرند.
کد خبر: ۴۳۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 30 May 2017
حمید ملانوری بعدازظهر دوشنبه در حاشیه جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای شکل گیری انقلاب، ریشه کنی بی سوادی در کشور بوده است که با تشکیل سازمان نهضت سوادآموزی اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: ما در سالهای اخیر شاهد کاهش چشمگیر نرخ بی سوادی در کشور بوده ایم و الان آمارهای بیسوادی معدود و محدود شده است و برنامه های سوادآموزی ادامه دارد تا ما شاهد ریشه کنی بی سوادی در کشور باشیم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به وجود ۴۶۶ نفر بی سواد در شهرستان رفسنجان بر اساس آخرین آمار تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد با همکاری دهیاریها، اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در سطح شهر و روستاها نسبت به شناسایی افرادی که تاکنون برای باسواد شدن اقدام نکرده اند اقدام و به واحد سوادآموزی معرفی شوند.

ملانوری اضافه کرد: این افراد در یک برنامه زمان بندی مورد تعلیم قرار می گیرند تا در یکی دو سال آینده شاهد وجود بی سواد در شهرستان نباشیم و جشن ریشه کنی بی سوادی را بگیریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار