27 آمبولانس همراه کاروانهای اعزامی به حرم امام(ره)

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس اعلام کرد: 27 دستگاه آمبولانس با کاروانهای اعزامی، برای پوشش اورژانسی مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) همراهی می کنند.
کد خبر: ۴۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 04 June 2015
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:دکتر عالی منش مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس بیان کرد: طی هفته‌های گذشته این مرکز با برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان مختلف از سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط در کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در استان به تبیین برنامه‌ها و خدمات بهداشتی، درمانی به زائران و شرکت کنندگان در این مراسم پرداخته است.

رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت حضرت امام (ره) در استان فارس ادامه داد: در این مراسم یک دستگاه خودرو فرماندهی، حدود 27 دستگاه آمبولانس، 98 نفر نیروی امدادی شامل 34 نفر پرستارو بهیار-35امدادگرو 29 نفر کارشناس بهداشت محیط و مبارزه با بیماری ها به عنوان رابط بهداشتی و همچنین یک نفر نماینده سلامت به ازاء هر دستگاه اتوبوس از استان فارس زائران حرم امام خمینی(ره) را در بیست و ششمین سالگرد ارتحال این امام همام همراهی می‌کنند.

وی افزود: این پوشش امدادی با حضور 10دستگاه آمبولانس هلال احمر- 5 دستگاه آمبولانس بهداری سپاه فجر و مابقی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا پایان مراسم (پنجشنبه 14 خرداد 94) در حرم حضرت امام (ره) و سپس تا رسیدن کاروان ها به استان فارس، انجام می پذیرد.

همچنین کلیه پایگاه های اورژانس استان فارس و مراکز بهداشتی درمانی در محورهای مواصلاتی استان در این مرکز در آماده باش کامل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار