بازگشت زایران امام (ره) و ترافیک سنگین جاده های البرز

کد خبر: ۴۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 04 June 2015
بازگشت زایران حرم امام خمینی (ره) و شرکت کنندگان در بیست و ششمین سالگرد ارتحال ایشان، جاده های استان البرز به ویژه بزرگراه تهران - کرج - قزوین را با ترافیک سنگین مواجه کرده است.
سرهنگ رضا اکبری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: پس از پایان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) زایران حرم مطهر آن امام، در حال بازگشت به مناطق غرب و شمال کشور هستند و این باعث پرترافیک شدن محورهای مواصلاتی استان البرز شده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در بزرگراه تهران - کرج و کرج - قزوین از پل فردیس تا منطقه مهرویلا در لاین شمالی هستیم.
رییس پلیس راهور استان البرز با اشاره به اینکه محور کرج - چالوس کماکان شاهد ترافیک سنگین در برخی نقاط است، گفت: در این مسیر در محدوده میدان امیرکبیر خودروها با 45 دقیقه ترافیک مواجه می شوند و بعد از میدان امیرکبیر نیز ترافیک جاده چالوس نیمه سنگین است.
سرهنگ اکبری تصریح کرد: مسافرانی که در حال بازگشت از شمال کشور به سمت کرج و تهران هستند نیز در محدوده میدان امیرکبیر با ترافیک نیمه سنگین مواجه خواهند شد.
رییس پلیس راهور استان البرز علت بیشتر سوانح رانندگی را خستگی و خواب آلودگی عنوان و به رانندگان توصیه کرد با استراحت کامل و بدون خواب آلودگی اقدام به رانندگی کنند تا در مسیر حادثه ای برای آنان پیش نیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار