امروز سربازان خمینی (ره) آماده‌ هستند

کد خبر: ۴۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 04 June 2015
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سربازان امام خمینی (ره) برای تلاش در جهت تحقق اهداف اسلام و انقلاب از هر زمان دیگری آماده‌تر هستند.
عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حرکت ساده سیاسی نبود که تنها در حوزه‌ای محدود و زمانی محدود اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: هزاران انقلاب و کودتا در طول تاریخ اتفاق افتاده و هزاران حکومت تغییر کرده است، اما هیچ یک از آنها به غیر از انقلاب انبیاء و حرکت‌های اولیای خدا به ویژه ائمه اطهار (ع) به اندازه انقلاب اسلامی ایران اثرگذار نبوده است.
این مسئول افزود: حوزه اثرگذار انقلاب اسلامی هرگز محدود به جغرافیای ایران نبوده و همانگونه که امام خمینی (ره) تأکید داشتند، باید پیام انقلاب به جهان صادر شود.
اکبریان با بیان اینکه مبارزه بی‌امان امت‌های اسلامی با حکومت‌های دست‌نشانده غرب و حکومت‌های استکباری و استبدادی، نشانه از اثرگذاری انقلاب ملت ایران به رهبری خمینی کبیر (ره) است، گفت: امروزه در اکثر ممالک اسلامی با الگوبرداری از قیامت ملت ایران، ملت‌های مسلمان در حال مبارزه با حکومت‌های دست‌نشانده و رژیم‌های ضد مردمی و ضد دینی هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه سربازان من در گهواره‌ها هستند، گفت: نگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی محدود به یک دوره کوتاه نبود و ایشان همواره افقی بلند مدت را برای تحقق اهداف اسلام مد نظر داشتند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با اقتدار و عزتی که امروز جمهوری اسلامی و ملت ایران در جهان دارند، می‌توان قاطعانه گفت که بخش مهمی از اهداف بنیانگذار انقلاب اسلامی محقق شده است.
اکبریان گفت: امروز با هدایت‌های مقام عظمای ولایت، ملت ایران در برابر زورگویی‌های غرب و شرق ایستاده‌اند و حکام کشورهای زورگو و استبدادی به خوبی می‌دانند که توان مقابله با ملت ایران را ندارند.
وی تأکید کرد: جهانیان به این واقعیت معترف هستند که سربازان خمینی کبیر (ره) امروز از هر زمان دیگری برای عمل به فرامین ولایت آماده‌تر هستند و این آمادگی را بارها اثبات کرده‌اند.
اکبریان در پایان گفت: در هر زمانی که ولایت امر فرمایند، سربازان ولایت آماده هرگونه ایثار و فداکاری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار