بازدید مستمر از مراکز معاینه فنی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: نظارت بر چگونگی عملکرد این مراکز نیز به‌صورت مستمر توسط مسئولان اداره کل انجام می‌شود و در صورت نیاز به تعویض دستگاه‌ها و یا بهره‌گیری از افراد متخصص تذکرات لازم به مدیران شرکت‌ها داده می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 03 June 2017
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از بازدید مستمر از فعالیت مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه‌سنگین در استان خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری ضمن بازدید از مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه‌سنگین بر نقش موثر مراکز معاینه فنی در ارتقای ایمنی اظهار کرد: سرکشی و بررسی عملکرد مراکز معاینه فنی تحت نظارت این اداره کل امری ضروری و موجب ایمنی بیشتر وسایل نقلیه در جاده‌ها خواهد شد.

وی افزود: به رانندگان و مالکان وسایل نقلیه تأکید می‌شود قبل از سفر از صحت و امنیت خودرو اطمینان حاصل کنند، چراکه این امر با حفظ سلامتی خود و دیگران در ارتباط است و تردد ناوگان عمومی بدون اخذ معاینه فنی ممنوع و باید قبل از انجام سفر در این مراکز توسط کارشناسان انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: نظارت بر چگونگی عملکرد این مراکز نیز به صورت مستمر توسط مسوولان اداره کل انجام می‌شود و در صورت نیاز به تعویض دستگاه‌ها و یا بهره‌گیری از افراد متخصص تذکرات لازم به مدیران شرکت‌ها داده می‌شود. 

وی با اشاره به تایید و دریافت برگه تاییدیه معاینه فنی توسط اکثر مراجعه‌کنندگان خاطرنشان کرد: مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین به منظور دستیابی به اهداف ارتقای ایمنی و گامی در راستای حفظ محیط زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌هادر بخش حمل و نقل عمومی است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار