کلیه ناوگان حامل کالای شرکتهای تجاری ملزم به اخذ بارنامه هستند

​مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمانشاه از لزوم دريافت بارنامه براي كليه ناوگان حامل كالا و بار كه در جاده هاي برون شهري تردد ميكنند خبر داد.
کد خبر: ۴۳۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 03 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومي اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمانشاه گفت:کلیه ناوگان حامل بار و کالای شرکتهای تجاری که در جاده ها تردد می نمایند ملزم به دریافت بارنامه قانونی در حین بارگیری هستند.

وی افزود:با توجه به گزارشات واصله توسط پلیس راه و گشت های کنترل دروازه ای جاده ای مشاهده شد که برخی از وسائط نقلیه ناوگان عمومی حامل کالای شرکتها، بدون اخذ بارنامه در جاده ها تردد کرده و این امر خلاف قوانین و ضوابط حاکم به حمل و نقل برون شهری می باشد.

مهندس خسروانی ضمن تأکید به این موضوع که این اداره کل و پلیس راه مکلف به توقیف بار و سایل نقلیه فاقد بارنامه هستند تصریح کرد: با توجه به اینکه محموله بسیاری از این ناوگان خوراکی،فاسد شدني و دارای تاریخ مصرف و انقضاء هستند،هر گونه ضرر و زیان ناشی از توقیف محموله ناوگان خاطی بر عهده خود شرکتها بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و یا پلیس راه نمی باشد.

وی در خاتمه گفت:اخذ بارنامه توسط کلیه ناوگان حامل بار جهت تردد در مسیرهای برون شهری امری بدیهی و قانونی بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکتها پیگرد قانونی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار