رشد 150 درصدی خرید تضمینی کلزا در استان کرمانشاه؛

با خرید بیش از پنج هزار تن کلزا از کشاورزان کرمانشاهی رکورد خرید تضمینی این محصول در استان شکسته شد
کد خبر: ۴۵۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 02 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه9، از ابتدای فصل خرید تضمینی کلزا در استان کرمانشاه تا کنون بیش از پنج هزار و صد تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان کرمانشاه خریداری شده است . 

رحیمی مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور در این خصوص ابراز داشت : با برنامه ریزی های وزارت جهاد کشاورزی و عزم جدی دولت تدبیر و امید در خودکفایی کشور در زمینه تولید دانه های روغنی مورد نیاز و همچنین همت مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان ، توانستیم امسال به رکورد بی سابقه خرید پنج هزار و صد و بیست و هفت تن دانه روغنی کلزا دست پیدا کنیم و این در حالی است که در بسیاری از مناطق استان برداشت کلزا همچنان ادامه دارد . 

رحیمی خاطر نشان کرد : در فصل زراعی گذشته در مجموع دو هزار و چهل تن کلزا از کشاورزان خریداری شد که بر این اساس امسال تا کنون شاهد رشد 150 درصدی خرید این محصول در سطح استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته هستیم . 

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه نه کشور افزود : در استان کرمانشاه 17 مرکز خرید تعاون روستایی به عنوان مباشر شرکـت غلـه و خدمات بازرگـانی عهـدار خریـد تضمینی کـلزا می باشند و  به ازای هرکیلو دانه روغنی کلزا با افت رطوبتی 10درصد و نـاخالصی2 درصد، 27830 ریال پول به کشـاورزان پـرداخـت مي شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار