از سوی معاون سیاسی استانداری اردبیل؛

دستگاه‌های مسئول مکلف به شمارش دقیق معتادان شدند

معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل از دستگاههای متولی خواست تا درباره تعداد دقیق معتادان در استان آمار ارائه کنند.
کد خبر: ۴۵۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 02 July 2017

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر نصیری در همایش تولد ۱۵ سالگی انجمن معتادان گمنام اردبیل تصریح کرد: تاکنون آمار دقیقی از تعداد معتادان حاصل نشده و از دستگاه‌های متولی درخواست شده آمار دقیق اعلام کنند.

وی افزود: مطابق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اعتیاد یک معضل اجتماعی است و مبارزه با آن قویاً در دستور کار دستگاه‌ها قرار گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل با اشاره به فعالیت انجمن معتادان گمنام در استان افزود: این انجمن با این شعار فعالیت دارد که هر معتادی می‌تواند ترک اعتیاد کرده و گرایش به اعتیاد را در خود از بین ببرد.

نصیری افزود: انتظار می‌رود خانواده‌های معتادان و معتادان این پیام را دریافت کرده و با مشارکت در برنامه‌های انجمن‌هایی از این دست به درمان و پیشگیری اعتیاد اقدام کنند.

به نوشته مهر، وی با بیان اینکه بعد از ترک اعتیاد تثبیت شرایط فرد معتاد اهمیت ویژه دارد، اضافه کرد: خانواده‌های معتادان می‌توانند با مراجعه به بهزیستی مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل در سطح استان ۱۰ کمپ بهبودی اقامتی و ۹۰ مرکز درمانی دایر است.

وی افزود: از سال‌های ۷۶ تا ۹۶، ۴۰ هزار نفر به این مراکز مراجعه کرده و ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر در چرخه درمان اعتیاد قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
ما که به بهزیستی برای ترک اعتیاد مراجعه می کنیم آقای ک به ما میگه که پسرم با روش ایمانمدار اعتیادتو ترک کن آخه یکی نیست بگه ای آقا خماری و درد مگه ایمان حالیش میشه این بهزیستی به چه درد میخوره در مواقع دیگه برای ترک اعتیاد از ما پول میخوان معتاد جماعت شغلش کجا بود پولش کجا بود جمع کنین ا
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
اگر میخواهید ریشه اعتیاد را بخشکانید ابتدا بی کاری را ریشه کن کنید.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار