پیام تسلیت دكتر زهرا مصطفوی صبیه حضرت امام خمینی(ره )به مناسبت درگذشت مرحوم سیدرضا نیری

دکتر زهرا مصطفوی رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور پیامی درگذشت حاج سید رضا نیری عضو هیات امناء جمعیت دفاع از ملت فلسطین را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 02 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛ دکتر زهرا مصطفوی رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور پیامی درگذشت حاج سید رضا نیری عضو هیات امناء جمعیت دفاع از ملت فلسطین را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون


ياري از ياران امام و رهبري به سوي جايگاه ابدي پر كشيد. بي شك نام سيد رضا نيري در نهضت و انقلاب اسلامي ايران به عنوان مجاهد مخلصِ في سبيل الله ثبت شده است و تا هميشه فراموش نخواهد شد. كسي كه در آغاز نهضت امام خميني(ره) به آن پيوست و خدمتي صادقانه و مخلصانه را به اين نهضت بزرگ و مردم محروم؛ در زندگي پر بركت خود ثبت كرد. پس از پيروزي انقلاب اسلامي نيز با تشكيل و سرپرستي كميته امداد امام خميني(ره) خدمتگذاري به محرومان را بر نام آوري در كسوت هاي سياسي ترجيح داد و به حق نامي بزرگ از خويش در كسوت خادميت به محرومان ايران و جهان اسلام  ثبت كرد. مرحوم سيد رضا نيري فردي ثابت قدم در باورها و ارزش ها بود و تا پايان عمر پر بركتش ذره اي از اين صراط مستقيم خارج نشد.
بي ترديد خانواده بزرگ كميته امداد يعني محرومان ايران جهان اسلام خصوصا ملت مظلوم فلسطين؛ داغدار درگذشت بزرگ حامي خود هستند كه به نوعي اميد به ادامه راه را در آنان زنده نگهداشت. اينجانب در گذشت اين مجاهد خستگي ناپذيرِ و عاشق خدمت به نيازمندان و یکی از اعضای فعال هیات امناء جمعیت دفاع از ملت فلسطین را به رهبر معظم انقلاب اسلامي، خانواده بزرگوار و داغدارش وملت بزرگ ايران تسليت عرض مي كنم و براي روح بزرگ و عاشق خدمتش آرامش ابدي در رضوان الهي را مسئلت دارم.
     زهرا مصطفوی
رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار