بهروز شفیعی در گفتگو با تابناک:

اولین محموله دام زنده توسط اتاق اصناف پاوه خریداری شده است

رئيس اتاق اصناف شهرستان پاوه گفت:با توجه به نوسانات و تعديل قیمت گوشت در بازار اولين محموله دام زنده توسط مجموعه اصناف خريداري شده است.
کد خبر: ۴۶۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 24 July 2017
بهروز شفیعی در گفتگو با خبرنگار تابناک از پاوه اظهار داشت:با توجه به اینکه بازار گوشت از سال گذشته افت و خیزهای فراوانی را تجربه کرده است.این نوسانات، اخلاف نظرهایی را در میان دست‌اندرکاران تولید و توزیع دام و گوشت ایجاد کرده بود،لذا اتاق اصناف شهرستان پاوه اولين محموله دام زنده را خریداری کرده و به وسیله خود اتحادیه قصابان و با نظارت بازرسان اتاق توزیع خواهد شد.

وی افزود:از این به بعد دامها بصورت زنده و مستقيم خريداري شده و توزیع آن با نظارت رئیس اتحاديه قصابان و بازرسان اتاق اصناف و اداره دامپزشكي ذبح شده و در بين قصابان توزيع خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد:لازم است از زحمات فرماندار بزرگوار،معاونت گرانقدر وی،رياست محترم ادارات صنعت،معدن و تجارت و جهاد كشاورزي که نهایت همکاری و همراهی را در حل این موضوع داشته اند تقدیر و تشکر میکنم.

شفیعی تاکید کرد:در یک سال گذشته همواره قیمت گوشت در شهرستان پاوه به نسبت سایر شهرستانهای همجوار از نوسانات زیادی برخوردار بوده است که به دلایل متعددی باز میگردد.

گفتگو از صهیب زربان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار