اردبیل در تصادفات عابران پیاده در کشور«اول» شد!

اردبیل رتبه نخست کشوری بی‌توجهی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی و تصادف عابران پیاده در سطح معابر را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۴۶۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 29 July 2017

به گزارش تابناک اردبیل، رحیم آقامحمدی امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان اردبیل اظهار داشت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در استان اردبیل متاسفانه مطلوب و ناسب نبوده و در ارزیابی‌های کشوری اردبیل رتبه نخست را در این زمینه دارد.

وی با اشاره به رتبه نخست کشوری استان اردبیل در بی‌توجهی رانندگان به قوانین رانندگی و تصادف عابران پیاده در سطح معابر اردبیل بیان کرد: بی‌توجهی‌های رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی سبب شده تا تصادفات افزایش یافته و در این حوزه با چالش‌های جدی روبه‌رو باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در مورد کمبود دوربین‌های کنترل ترافیک در سطح خیابان ها و معابر اردبیل گفت: تعداد دوربین‌های کنترل ترافیک پاسخگوی معابر و خیابان‌های اردبیل نبوده که در این زمین انتظار می‌رود شورای ترافیک استان با نصب دوربین ها نسبت به ایمن‌سازی عابر اقدام کند.

آقامحمدی تصریح کرد: به دلیل کمبود دوربین‌ها ناچار به استفاده از سرعت‌گیرها و سرعت‌کاه‌ها در سطح معابر هستیم تا از این طریق ترافیک و تصادفات در سطح خیابان‌ها و معابر تا حدودی کاهش یابد که در این راستا نیز باید این سرعیت‌گیرها استانداردسازی شده و در کنار این امر استفاده از سرعت‌گیرهای مجازی نیز در سطح شهر مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر فرهنگسازی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در بین مردم در اردبیل افزود: علاوه بر اینکه شورای ترافیک استان در این حوزه باید اقدامات لازم و اساسی را انجام دهد باید استفاده مناسب از امکانات موجود نیز در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
در اردبیل علاوه بر پایین بودن فرهنگ رعایت قوانین رانندگی از جانب راننده ها ، مردم و عابران پیاده رعایت عبور و مرور از خیابان را هم نمیکنند و از طرفی ایجاد بی نظمی ترافیکی ناشی از ناکارآمدی شهرداری در جمع آوری وانت بار های میوه فروش در سطح شهر است که اینها نصف عرض خیابان را قرق می کنند شهرداری اردبیل و به طور کلی مسئولان اردبیل جز ناکارآمد ترین ها بوده و شاخص رشد اردبیل در همه زمینه ها در کشور از آخر اول است البته بجز نزاع های خیابانی و آمار سرقت از منازل و دسترسی جوانان به مواد و....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
سلام ضمن تشکراز تلاش خادمان واقعی ملت وتأسف از رتبه ای که داریم توصیه بفرمائید در وحله اول کادر محترم راهنمایی ورانندگی استان برای عامل بودن به فرهنگ رانندگی آموزش های لازم را ببینند وبا ارائه یک الوی رفتاری مناسب در امر رانندگی توسط مأموران خدوم خوددر سطح جاده وخیابان ،فرهنگ سازی در امر راهنمایی ورانندگی را در بین مردم نهادینه کنند اگر جانب انصاف را بگیریم روزانه ودر ملع عام جلوی چشم مردم صدها تخلف ریز ودرشت راهنمایی ورانندگی توسط عوامل محترم پلیس بوقوع می پیوندد وانتظار داریم مردم را با فرهنگ مناسب راهنمایی ورانندگی آشتی دهیم /
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار