سرلشگرباقری در زاهدان

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در زاهدان/ سیستان و بلوچستان مقصد اولین سفر استانی سرلشگر باقری/ استقرار یگان هایی از ارتش پاکستان در مرزها/ دولت و سرمایه گذاران از امنیت موجود استفاده کنند

رئیس ستاد کل نیروی های مسلح با اشاره به همکاری ارتش پاکستان در تامین امنیت مرزی گفت: امروز با همکاری دستگاه های امنیتی و نظامی ما، امنیت خوبی در سیستان و بلوچستان برقرار می باشد.
کد خبر: ۴۶۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 30 July 2017
به گزارش تابناک سرلشگر محمد باقری ضمن حضور در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان بلوچستان در جمع خبرنگاران گفت: این اولین سفر استانی بنده می باشد و ما در کنار مردم خوب استان و ارگان های مسئول امنیت اینجا هستیم و هم در مرز و هم در داخل استان با زحماتی که دستگاه های امنیتی ما، امنیت قابل قبول و خوبی در استان برقرار است و انشاء الله دولت محترم و سرمایه گزاران از این امنیت حداکثر بهره برداری را بکنند.
رئیس ستاد کل نیروی های مسلح افزود: امیدواریم با امنیت مطلوب استان، سرمایه گذاری ها و ایجاد مراکز توسعه صنعتی، کشاورزی و خدماتی در این استان رونق پیدا کند و وضعیت معیشت مردم وضعیت بهتری گردد.
سرلشگر محمد باقری با اشاره به وجود هماهنگی قابل توجه بین دستگاه های انتظامی، امنیتی و نظامی تصریح کرد: با این همدلی ماموریت ها به خوبی در این منطقه انجام می گردد.
رئیس ستاد کل نیروی های مسلح ضمن بیان اینکه امنیت سیستان و بلوچستان روز به روز بهتر گردد بیان داشت: از ارتش دولت پاکستان واحد هایی به مرزهای آن کشور آمده اند و مسئولیت مرز داری خود را انجام خواهند داد و مرز مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و مرزبانان کشور پاکستان دست در دست هم، امنیت مناسب تری را برای مرز های فراهم می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار