برخي مسئولان مشي امام(ره)را فراموش کردند

روش و مشي امام(ره)بود که باعث شد بتوانيم منافع خود را حفظ کنيم .
کد خبر: ۴۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 15 June 2015
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام والمسلمين مهدي طائب تحليلگر مسائل سياسي  با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص تحريف حضرت امام (ره)اظهار داشت:آنچه باعث شد ما بتوانيم منافع خود را حفظ کنيم و آمريکا و استکبار نتواند آنها را از ما بگيرد آن روش و مشي اي  بود که حضرت امام(ره)داشتند.
رييس شوراي مرکزي قرارگاه عمار افزود:اگر در شرايط کنوني ما احياناً روش و مشي امام(ره)را فراموش کنيم ، به راحتي دشمنان مي آيند و دوباره بر ما مسلط مي شوند و همان اقدامات قبل از انقلاب دوباره تکرار خواهد شد.
حجت الاسلام  طائب در ادامه با اشاره به موضوع کاپيتولاسيون و جمله امام که ما را فروختند، اظهار داشت:امام (ره)متوجه اصل قضيه شده بود و در حالي اين را اظهار کرد که کاپيتولاسيون امضا شده بود و فرياد برآورد که استقلال ما را فروختند.
وي تاکيد کرد که مشي امام نبايد يادمان برود و افزود:دشمن آمده سرمايه گذاري کرده و برخي از عناصر داخلي نيز فريب خورده اند، نبايد خام شويم .اينها روش و مشي امام را فراموش کرده اند .
وي اظهار کرد:امام (ره)در مقطعي فرمودند اگر ما را تحريم کنند، روزه مي گيريم.الآن هم همين است اگر بنا باشد تحريم ها را بردارند و به دوران قبل از انقلاب برگرديم، آب نمي خوريم و مقاومت مي کنيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار