ثبت‌نام اعزام نیروی کار به عتبات عالیات

دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان بابلسر از دعوت نیروهای کار برای ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۴۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 15 June 2015
به گزارش بلاغ عبدالحمید شعبانی در گفت‌وگو با مشهدسر،با بیان اینکه بازسازی عتبات عالیات از افتخارات و تداوم حیات شیعه است، اظهار داشت: بارگاه نورانی معصومین در نجف اشرف، کربلا معلی، کاظمین و سامرا بیش از 10 سال است که در حال مرمت، بازسازی و توسعه است.

وی با اشاره به کمک‌های ارسال شده از سوی مردم بابلسر برای بازسازی عتبات عالیات، گفت: ارزش نقدی این کمک‌ها از سال 90 تا کنون در حدود 287 میلیون تومان بوده است.

دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان بابلسر افزود: این کمک‌ها در قالب نقدی، برنج و جواهرات بوده است.

شعبانی تصریح کرد: مردم متدین شهرستان بابلسر افتخار این را داشتند که ضمن مشارکت فعال در بازسازی کلیه حرم‌های مطهر کربلا، نجف، کاظمین و سامرا، در ساخت 58 متر مربع از صحن مبارک حضرت زهرا(س) نیز سهیم باشند.

وی با بیان اینکه به ازای هر متر مربع از این صحن، 3 میلیون تومان از شهرستان بابلسر کمک نقدی اهدا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا 6 نفر از متبرعین و خیران این شهرستان سند افتخار دریافت نموده‌اند.

دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان بابلسر با بیان اینکه اعزام نیروی کار از این شهرستان به حرم‌های مطهر از جمله ماموریت‌های این ستاد می‌باشد، گفت: تاکنون چند فنی‌کار ساختمانی در قالب کارگر، کاشی‌کار، بنا، سنگ‌کار، نقاش و گچ‌کار از بابلسر توفیق خدمت در حرم‌های مطهر را داشته‌اند.

شعبانی در پایان با دعوت از نیروهای کار برای ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات، گفت: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09112120533 و 01135332085 تماس حاصل فرمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار