برای نخستین بار؛

توزیع بسته های فرهنگی زیست محیطی در جمع مبلغان سراسر کشور

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بسته های فرهنگی و آموزشی در جمع مبلغان اعزامی به سراسر کشور توزیع شد.
کد خبر: ۴۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 15 June 2015
به گزارش تابناک قم، سید رحمان دانیالی با اشاره به مشکلات متعدد زیست محیطی در سراسر کشور در سخنانی اظهار داشت: برای برطرف کردن چالش ها و معضلات زیست محیطی در جامعه، نیازمند همدلی و مشارکت همه مردم و مسوولان و ارتقاء آگاهی و حساسیت عمومی نسبت به این مساله خطیر و حساس هستیم.

وی با بیان اینکه قطعا روحانیون و حوزه های علمیه با توجه به حضور در میان عامه مردم و نفوذ کلام خود، به خوبی می توانند در جهت فرهنگسازی زیست محیطی در جامعه تاثیرگذار باشند، خاطرنشان کرد: ایام و لیالی پرخیر و برکت ماه رمضان، فرصت مغتنمی است که مبلغان حوزه های علمیه می توانند مردم را با ضرورت حفظ و حراست از محیط زیست و خطرات آلودگی های زیست محیطی آشنا کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در ادامه افزود: در همین راستا بسته های فرهنگی برای آشنایی هرچه بیشتر روحانیون و مبلغان با مبانی محیط زیست، لزوم توجه به محیط زیست و جایگاه محیط زیست در آموزه های دینی تهیه و در همایش بزرگ مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان به سراسر کشور توزیع شد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با حضور، مشارکت و همدلی روحانیون و مبلغان در سراسر کشور و ارشادات و روشنگری آنها در جمع مردم و مسوولان، بتوانیم گام های مثبت و موثری در جهت دستیابی به محیط زیست پاک و سالم و عاری از آلودگی های زیست محیطی در میهن عزیزمان برداریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار