ابراهیم مرادی در گفتگو با تابناک:

بحث دوقطبی بودن شورا را تائید نمی کنم

سخنگوی شورای شهر استان کرمانشاه گفت:بحث دوقطبی بودن شورا را تائید نمی کنم و قطب فقط مردم فهیم بوده و قطبی جز مردم نمی شناسم.
کد خبر: ۴۸۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 26 August 2017
ابراهیم مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک،در خصوص صحبت برخی از اعضاء شورا که گفته اند اگر فضای تعاملی شکل نگیرد استعفاء خواهیم داد تا شورای شهر انحلال پیدا کند ، گفت :ما در مقابل رای مردم ، خانواده های شهدا  و خون مدافعان حرم مسئول هستیم .

وی خاطر نشان کرد : شورای شهر یک شورای پارلمانی شهری ست که همه ارگانها باید به آن احترام بگذارند چون انتخاب مردم است . حال اگر عضوی از شورای شهر بگوید شورا منحل شود ، دیگر چه توقعی از دیگران است . 

 مرادی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون راجع به انتصاب شخص خاصی بعنوان شهردار اظهار نظر کرده اند یا خیر؟ گفت :تاکنون پیرامون هیچ گزینه ای صحبت نکرده ایم و پس از تشکیل جلسات رسمی شورا ، با یکدیگر مشورت خواهیم کرد و به اجماع خواهیم رسید.

وی افزود : در جلسه ای به آقای آرش رضایی (شهردار فعلی) گفتیم که اگر در جمع بندی هایمان شما را اصلح ببینیم ، قطعا شما  بعنوان شهردار به کار خود ادامه خواهید داد و اگر گزینه ای اصلح تر از شما برای تصدی شهرداری کرمانشاه پیدا کنیم ، به رای مردم خیانت کرده ایم اگر آن شخص را بعنوان شهردار انتخاب نکنیم . 


مرادی تاکید کرد : فضای کنونی شهرداری نیازمند تحول است . آن باید و نباید هایی که در شهرداری دچار رکود و تکرار شده است ، بایستی تغییر کند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار